| کد مطلب: ۱۰۶۷۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد

پیام مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به مناسبت هفته دفاع مقدس

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون گفت :دفاع مقدس آینه تمام نمای ایثار و از خودگذشتگی جوانان سرزمین مان برای دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

پیام مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به مناسبت هفته دفاع مقدس

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، در پیام مهندس قباد ناصری آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

دوران دفاع مقدس برای ملت ما ظرفیت و موقعیتی بود که این ملت بتواند اعماق جوهره ی خودش را در ابعاد مختلف نشان دهد، و نشان داد.مقام معظم رهبری

با ادای احترام به مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران، فرا رسیدن ۳۱شهریور وآغاز هفته دفاع مقدس را گرامی میدارم.

دشمنان انقلاب اسلامی از همان روزهای آغازین پیروزی نهضت بزرگ مردم ایران در سال ۵۷، در صدد آسیب رساندن و جلوگیری از تحقق آرمان ها و ارزش های والای مردم ایران بودند وهمین امر موجب شد تا دسیسه ی حمله‌ی ارتش بعث به کشورمان را اجرا کنند،این سرآغاز حماسه بزرگ دیگری بود.

دفاع مقدس آینه تمام نمای ایثار و از خودگذشتگی جوانان سرزمین مان برای دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی میباشد.تاریخ دفاع مقدس و ایستادگی سراسری ملت ایران واقعیتی انکار ناپذیر در تاریخ خواهد ماند و به پشتوانه آن امروز در امنیت کامل به سوی آینده ای درخشان تر پیش می‌رویم .

یاد و خاطره‌ی شهدای صنعت نفت و آنان که با تمام توان از تاسیسات و دارایی های مردم محافظت‌ کردند را نیز گرامی داشته‌ و ضمن تبریک آغاز سال نو تحصیلی، از درگاه احدیت ، عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس‌ جمهوری اسلامی ایران را در سایه ی توجهات حضرت ولیعصر (عج) و هدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) مسألت مینمایم.

قباد ناصری

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار