| کد مطلب: ۱۰۶۷۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد

استقبال از غرفه پتروشیمی شازند در هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست

مدیرعامل پتروشیمی شازند با حضور در نمایشگاه ایران پلاست، با برخی از مسئولین اجرایی کشور دیدار و گفت و گو کرد.

استقبال از غرفه پتروشیمی شازند در هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی شازند، دکتر علیرضا خلیلی نیا روز سه شنبه ۲۸ شهریور ماه با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، با برخی از مسئولین و مدیران اجرایی کشور دیدار و گفت و گو کرد.

سعید محمدی جانشین معاون اجرایی رئیس جمهور به همراه مجید امیدی شهرکی دستیار وزیر نفت و دبیر هیئت مرکزی گزینش و هیات همراه در غرفه پتروشیمی شازند حاضر و مورد استقبال خلیلی نیا قرار گرفتند.

در این دیدار مدیرعامل پتروشیمی شازند ضمن خوش آمدگویی به میهمانان و مسئولین حاضر به معرفی شرکت پتروشیمی شازند به عنوان تولید کننده متنوع ترین محصولات پلیمری و شیمیایی در کشور پرداخته و بر جایگاه ویژه این مجتمع عظیم تولیدی و صنعتی در تامین نیاز ۵ هزار کارخانه پایین دستی کشور و نیز اقدامات ارزنده و ماندگار این شرکت در زمینه بومی سازی بسیار از قطعات و تجهیزات فنی، استمرار در روند تولیدات و اقدامات ماندگار در حیطه حفاظت از محیط زیست تاکید کردند.

خلیلی نیا از عزم پتروشیمی شازند برای تبدیل این شرکت به یک شرکت پتروپالایش خبر داد و یادآور شد: در این راستا اقدامات مطالعاتی و کارشناسی در حال بررسی است تا شاراک به عنوان یک پتروپالایش بتواند خوراک مورد نظر خود را تامین تا در این زمینه و استمرار تولیدات مجتمع خللی ایجاد نگردد.

بیان گوشه‌ای از اقدامات و تلاش های ارزنده پتروشیمی شازند مورد استقبال و تحسین مسئولین حاضر قرار گرفت و دکتر محمدی نیز بر رفع موانع احتمالی در راه تولید و نیز تامین خوراک مورد نیاز این مجتمع تاکید نمود.

مدیرعامل شاراک در دیدارهای جداگانه دیگر با مجتبی توانگر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین میثم درگاهی مشاور فرهنگی مدیرعامل و رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی صنایع پتروشیمی و غلامرضا جمشیدی سرپرست پتروشیمی هنگام دیدار و گفت و گو نموده و در خصوص مسائل فی ما بین بحث و تبادل نظر کردند.

شایان ذکر است در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، غرفه پتروشیمی شازند مورد استقبال گسترده بسیاری از هیات های تجاری و اقتصادی خارجی، بازرگان و فعالین اقتصادی داخلی قرار گرفت و مدیران و کارشناسان شاراک به معرفی توانمندی های این شرکت در تولید و تامین محصولات پلیمری و شیمیایی با بالاترین کیفیت و استانداردهای جهانی می پردازند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار