| کد مطلب: ۱۰۵۷۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد

مدیر اکتشاف ایمپاسکو خبر داد؛

دریافت چهار پروانه اکتشاف جدید در استان زنجان

مدیر اکتشاف شرکت تهیه و تولید مواد معدنی از دریافت ۴ پروانه اکتشاف در استان زنجان و آغاز فعالیت اکتشافی در این استان در محدوده‌های غیر از مجتمع انگوران خبر داد.

دریافت چهار پروانه اکتشاف جدید در استان زنجان

آرمان ملی آنلاین - به گفته روابط عمومی ایمپاسکو، قباد شاه کرمی مدیر اکتشاف شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: بر اساس چهار پروانه اکتشاف جدیدی که دریافت کرده‌ایم، فعالیت‌های اکتشافی شرکت را در محدوده‌های جدید به صورت جدی آغاز خواهیم کرد.

شاه‌کرمی با بیان اینکه در این محدوده‌ها اکتشاف پلی متال یا سرب و روی و اساسا استخراج کانسارهای فلزی انتظار می‌رود، عنوان کرد:‌ فعالیت‌های اکتشافی تا حدودی در این استان آغاز شده و برگزاری مناقصه تعیین مشاور و انتخاب پیمانکار حفاری برای ۲۰ هزار متر هم در حال طی فرآیند خود است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان به لحاظ معدنی استانی برخوردار محسوب می‌شود، تصریح کرد: پیگیر هستیم تا با همکاری بخش اکتشاف و مجتمع سرب و روی انگوران، همانطور که چهار پروانه اکتشاف جدید دریافت کردیم، این تعداد را تا پایان سال جاری به ۶ پروانه اکتشاف افزایش دهیم.

مدیر اکتشاف ایمپاسکو توضیح داد: تا به امروز یک دستگاه حفاری عمیق از سوی شرکت پیمانکار معدنی و یک دستگاه حفاری شرکت ایمپاسکو به محدوده‌ها منتقل شده و فعالیت خوبی در این استان شکل خواهد گرفت.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار