| کد مطلب: ۱۰۵۷۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد

چهارمحال و بختیاری، بام ایران میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

دکتر آقادادی به منظور شرکت در نشست هایی با کارکنان، شبکه فروش و ذی نفعان بیمه کوثر به همراه تعدادی از معاونین و مدیران ستادی در سرپرستی استان چهارمحال و بختیاری حضور یافت.

چهارمحال و بختیاری، بام ایران میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

آرمان ملی آنلاین - در این نشست ها که با حضور کارکنان سرپرستی و شبکه فروش بیمه کوثر در استان برگزار گردید، مباحثی پیرامون عملکرد و دغدغه های سرپرستی با ارائه راهکارهای رفع موانع مطرح شد.

دکتر آقادادی ضمن تبریک ایام دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) با اشاره به افتتاح ساختمان جدید مرکزی شرکت، نکاتی را در خصوص میزان فروش، درآمد سرمایه گذاری و برنامه های مدنظر برای ارتقای جایگاه شرکت در صنعت بیمه مطرح نموده و هماهنگی، همکاری، همدلی و همراهی کارکنان بیمه کوثر در سراسر کشور را به عنوان عوامل اثرگذار در حرکت رو به جلوی شرکت برشمرد.

ایشان در ادامه تاکید داشتند تمام توان شرکت در سال ۱۴۰۲ هم می بایست برای تکرار و ارتقای عملکرد درخشان بیمه کوثر در سال ۱۴۰۱ به کار گرفته شود و با ارائه طرح های جدید و تلاش مضاعف در ارائه خدمات نوین بیمه ای جلب رضایت مشتریان صورت پذیرد.

وی در پایان بار دیگر ضمن برشمردن اهداف کلان شرکت ابراز امیدواری کرد بیمه کوثر در سایه اهتمام ویژه کلیه کارکنان خود و با عمل به شعار شرکت “کوثر، خیر کثیر” بتواند با افزایش سودآوری و اخذ رضایت مشتریان به اهداف عالی خود جامه عمل بپوشاند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار