| کد مطلب: ۱۰۵۶۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد

نشان‌زاده خبر داد:

گام های پایانی راه اندازی پتروشیمی گچساران/ فعالیت سیاسی در مجتمع‌ها، تخلف سازمانی است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از طی شدن گام های پایانی راه اندازی پتروشیمی گچساران خبر داد و تاکید کرد: برای تولید عجله داریم اما ایمنی اولویت نخست تمامی پروژه های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس محسوب می‌شود.

گام های پایانی راه اندازی پتروشیمی گچساران/ فعالیت سیاسی در مجتمع‌ها، تخلف سازمانی است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشییمی خلیج فارس، حسن نشان زاده مقدم در جلسه بررسی آخرین روند راه اندازی پتروشیمی گچساران گفت: تاکید همه ارکان در راه اندازی مجتمع باید راه اندازی بدون حادثه فرایندی و انسانی باشد؛ بی تردید در مقابل ایمنی و حفظ جان نیروی انسانی هیچ چیز دیگری برای ما ارزش ندارد در حقیقت برای تولید عجله داریم اما ایمنی برای ما اولویت نخست محسوب می‌شود و بر همین اساس ضمن رعایت الزامات راه اندازی در حوزه HSE باید سرعت در راه اندازی نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: باید موضوع پساب مجتمع در تعامل مستمر با محیط زیست به صورت جدی پیگیری شود.

نشان‌زاده در ادامه اظهار داشت: هیچ فردی حق ورود به فعالیت های سیاسی را در مجتمع پتروشیمی گچساران ندارد و این امر برای تمامی نیروها ممنوع است و به عنوان یک تخلف سازمانی قلمداد خواهد شد. بی‌تردید ما بر اساس جناح بندی و منش سیاسی عمل نمی کنیم و تنها بر اساس تعهد، تخصص و اخلاق انقلابی عمل می کنیم و ملاک عمل ما خواهد بود؛ باید فکرها متمرکز بر مجتمع گچساران باشد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس تأکید کرد: در حال حاضر خوشبختانه مسائل و مشکلات مالی حل و فصل شده و به اندازه‌ای که این پروژه در مسیر راه اندازی حرکت کند تزریق مالی نیز انجام خواهد شد.

نشان‌زاده خاطر نشان کرد: در مجموعه هلدینگ خلیج فارس یک تیم هستیم و تمامی پیمانکاران موظف هستند که تصمیمات مدیران عامل را به عنوان یک حکم لازم الاجرا در دستور کار خود قرار دهند. ضمن قدردانی از همه عزیزان برای تلاش در مسیر راه اندازی پتروشیمی گچساران باید به این نکته اشاره کنم که برای ما یک واجب اخلاقی شرعی و ملی است که این پروژه را به دور از هرگونه حاشیه به اتمام برسانیم و تمام ارکان پشتیبان تحقق این مهم هستند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار