| کد مطلب: ۱۰۵۶۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد

حضور فعال پست بانک ایران در اولین نمایشگاه بین المللی صنعت پست و تجارت الکترونیک

پست بانک ایران به عنوان حامی اصلی اولین نمایشگاه بین المللی پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته (پست اکسپو) که طی روزهای ۸ الی ۱۱ خردادماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود با برپایی غرفه در شبستان ۵ ستون ۲۵، حضوری فعال خواهد داشت.

حضور فعال پست بانک ایران در اولین نمایشگاه بین المللی صنعت پست و تجارت الکترونیک

آرمان ملی آنلاین - به گزارش  روابط عمومی پست بانک ایران، غرفه این بانک در اولین نمایشگاه پست‌ اکسپو، با حضور کارشناسان ادارات روابط‌عمومی، بازاریابی و تامین مال طرح های نوآورانه، بانکداری الکترونیک و باجه‌ها، ارزی و صرافی و دایره سهام با حضور در بخش‌های مختلف غرفه بانک آماده پاسخگوئی به سئوالات بازدیدکنندگان و مشتریان می‌باشند.

بنا بر این گزارش: غرفه پست بانک ایران در نمایشگاه مذکور ضمن ارائه خدمات متنوع بانکی الکترونیکی از طریق استقرار دو دستگاه خودپرداز (ATM) ثابت و سیار و دستگاه Cashless و توزیع بروشور اطلاع‌رسانی در خصوص خدمات بانک، آماده بازدید علاقه مندان و استقبال از آنان است.

همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی بورس کالا، تامین مالی طرح های نوآورانه و بانکداری الکترونیک – اینترنت بانک جدید از برنامه‌های حضور این بانک در نمایشگاه پست اکسپو خواهد بود.

گفتنی است: نخستین نمایشگاه بین المللی پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته با رویکردی تعاملی سعی دارد، جنبه‌های مختلف هوشمندسازی، دیجیتال مارکتینگ، سهولت در انجام خدمات و سرعت عمل را در معرض دید مخاطبین قرار دهد که در این نمایشگاه جدیدترین ایده‌ها و نوآوری‌ها در صنعت پست به نمایش  گذاشته می‌شود و همچنین بستری برای ایجاد روابط تجاری در مقیاس ملی و جهانی برقرار خواهدشد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار