| کد مطلب: ۱۰۵۶۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد

بازدید مدیران و کارشناسان پارک علم و فناوری از فولاد سنگان

به منظور هم افزایی و افزایش همکاری بین پارک علم و فناوری خراسان و شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان،مدیران اجرایی مراکز رشد و پردیس های پارک خراسان از کارخانجات شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان بازدید کردند.

بازدید مدیران و کارشناسان پارک علم و فناوری از فولاد سنگان

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی فولاد سنگان ، در این جلسه که با حضور معاون بهره برداری فولاد سنگان، سید علی شمسی نیا، معاون فناوری پارک، دکتر اسماعیلی و یوسف یوسفی، مدیر پردیس فناوری صنایع معدنی و جمعی از کارشناسان  فولاد سنگان تشکیل شد، راه های افزایش شناخت و استفاده از ظرفیت ها مورد بررسی  قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه، مدیر پردیس فناوری صنایع معدنی ضمن تشریح روند تشکیل پردیس، هدف از تاسیس آن را بیان و در ادامه شمسی نیا، معاون شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، ضمن استقبال از چنین جلساتی، ابراز امیدواری کرد که انشالله با شناخت کامل موضوعات و چالش های صنایع و ورود قدرتمند شرکت های دانش بنیان، حداقل در بخشی از فناوری ها دیگر احتیاجی به خارج از کشور نداشته باشیم.

اسماعیلی معاون فناوری پارک هم اظهار امیدواری کرد: حضور مدیران اجرایی پارک علم و فناوری خراسان در شرکت فولاد سنگان برای درک مشترک و شناخت نیازهاست و انشالله شرکت های مستقر در پارک  استان بتوانند بخشی از نیازهای فناورانه صنایع را مرتفع نمایند.

گفتنی است، پس از پایان جلسه بررسی و شناخت، بازدیدی از روند تولید در کارخانجات تولید کنسانتره و گندله سازی فولاد سنگان به عمل آمد و کارشناسان پارک علم و فناوری با روند تولید دراین مجموعه صنعتی آشنا شدند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار