| کد مطلب: ۱۰۶۰۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد

یک تخفیف 20 درصدی جذاب برای پدران و مادران فقط برای 10 روز

به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تمام محصولات خود را با تخفیف 20 درصدی در اختیار عموم قرار می‌دهد.

یک تخفیف 20 درصدی جذاب برای پدران و مادران فقط برای 10 روز

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ۶۱۳ عنوان کتاب از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۱۴ تا ۲۳ تیر ۱۴۰۲ با ۲۰درصد تخفیف ارائه می‌شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب‌های متنوعی را با موضوع‌های داستان، شعر، هنر، فلسفه، روان‌شناسی، تاریخ، جغرافیا، علوم، دین، آموزشی، طنز و سرگرمی و... منتشر می‌کند.

این کتاب‌ها براساس رده‌بندی برای گروه‌های سنی نوباوه (بالای ۴ سال)، نوخوان (بالای ۷ سال)، نونهال (بالای ۹ سال)، نونگاه (بالای ۱۲ سال) و نوجوان (بالای ۱۵ سال) مناسب است.

علاقه‌مندان به خرید کتاب می‌توانند به پایگاه فروش محصولات کانون به نشانی digikanoon.ir مراجعه و کتاب‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.

 مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری در پایان هر هفته از فصل تابستان، منتخبی از کتاب‌هایش را در روزهای چهارشنبه تا جمعه برای فروش ویژه روی سایت دیجی‌کانون قرار می‌دهد و این‌بار به مناسبت روز ملی ادبیات کودک به مدت ۱۰ روز این محصولات را با تخفیف عرضه می‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار