| کد مطلب: ۱۱۱۹۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد

مورایس: در لالیگا فقط نکونام را به یاد دارم

سرمربی پرتغالی سپاهان پس از چند هفته صحبت درباره پرسپولیس، این بار صحبت کوتاهی درباره استقلال و دوران حضور نکونام در لالیگا داشت.

مورایس: در لالیگا فقط نکونام را به یاد دارم

به گزارش آرمان ملی آنلاین؛ مورایس در هفته‌های گذشته و در دو نوبت به دلیل صحبت درباره پرسپولیس و ستاره‌هایش خبرساز شده بود، اما در آخرین مصاحبه خود دیدگاه قابل توجهی درباره بازی با استقلال مطرح کرد و یاد دوران حضور نکونام و گلزنی او به رئال مادرید را زنده کرد.

مورایس با نیت قبلی برای صحبت درباره استقلال و نکونام به نشست خبری پیش از بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر برابر هوادار نیامده بود، اما مطرح شدن یک سوال درباره دوران حضور مسعود شجاعی سرمربی این روزهای هوادار سبب شد تا درباره استقلال و نکونام هم چند جمله کوتاه بگوید.

او در بخش پایانی مصاحبه و در واکنش به این سوال که آیا خاطره‌ای از تقابل با مسعود شجاعی به عنوان مربی رئال مادرید و دستیار مورینیو دارد یا خیر گفت: «ببخشید، از عملکرد او در لالیگا خاطره‌ای ندارم، ولی یک بازی در ورزشگاه اوساسونا بود. بازی آنها یک جورهایی مثل بازی استقلال بود (با خنده). بوم بوم بوم... در آن بازی جواد نکونام گلزنی کرد و فقط نکونام را به یاد دارم. ولی با همان بوم بوم هم بردند (باخنده).»

مورایس در بخش پایانی صحبت‌هایش با همان ادبیات شوخ‌طبعانه به پیروزی اوساسونا با گل جواد نکونام اشاره می‌کند و اینکه این سبک در آن مسابقه جواب داده و به نوعی آن را به بازی‌های استقلال در لیگ بیست و سوم که با جواد نکونام هافبک دو دهه قبل اوساسونا در آستانه قهرمانی قرار گرفته‌اند نیز تعمیم می‌دهد.

گفتنی است در رقابت‌های همزمان هفته بیست و هشتم استقلال با نساجی در قائمشهر بازی می‌کند و سپاهان با هوادار در نقش جهان. همچنین دو بازی سپاهان و استقلال در این فصل از رقابت‌ها با دو پیروزی همراه بود که در نقش جهان طلایی پوشان اصفهانی با گل رضا اسدی برنده بازی شدند و در تهران هم سوپرگل روزبه چشمی سه امتیاز را به حساب آبی‌پوشان واریز کرد.

 

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار