| کد مطلب: ۱۱۱۹۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد

وضعیت مبهم این استقلالی؛ نکونام این ستاره را نمی خواهد ؟

هافبک 22 ساله استقلال تهران که به صورت قرضی برای تیم مس رفسنجان به میدان می‌رود، آینده مبهمی در فوتبال ایران دارد.

وضعیت مبهم این استقلالی؛ نکونام این ستاره را نمی خواهد ؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ استقلالی‌ها هم در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه و هم در بازار زمستانه، بیش از آنکه فعالیت چشمگیری در بازار داشته باشند، درگیر حواشی نقل‌وانتقالاتی بودند. اختلافات کادرفنی با مدیریت وقت باشگاه باعث خلق حواشی پرشماری شد و با وجود ارائه لیست‌های پرستاره، مسائلی همچون پر بودن سقف بودجه و البته تکمیل بودن فهرست بازیکنان بزرگسال استقلال، باعث شدند تا آبی‌ها نتوانند خریدهای پرشماری داشته باشند و گوستاوو بلانکو در کنار مهرداد محمدی، رافائل سیلوا و جلال‌الدین ماشاریپوف مشهورترین خریدهای تابستانی و زمستانی استقلال در فصل اخیر محسوب می‌شوند.

 منتظر محمد از جمله بازیکنانی بود که از سوی مدیریت وقت باشگاه استقلال به کادرفنی معرفی شد. در زمینه جذب محمد، اختلافات زیادی میان کادرفنی و مدیران باشگاه وجود داشت و سرانجام با توجه به پاسخ منفی جواد نکونام در زمینه همکاری با منتظر محمد، قرارداد اولیه با این هافبک عراقی امضا شد و سپس او به صورت قرضی از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا شد. با توجه به پیشنهادات مطرح شده، منتظر محمد با قراردادی یک‌ساله و قرضی به مس رفسنجان پیوست و توانست در این تیم روزهای خوبی را پشت سر بگذارد.

کارنامه درخشان منتظر در کویر

محمد که در نقش کاپیتان تیم امید عراق هم فعالیت می‌کند، در دوران سرمربیگری ساکت الهامی یک‌بار در نقش یار تعویضی برای مس گل زد و یک‌بار هم در قامت گل‌ساز در ترکیب نارنجی‌پوشان درخشید. بعد از تغییر و تحولات در کادرفنی، منتظر محمد فرصت بازی بیشتری در ترکیب مس به‌دست آورد که او در جدال جام حذفی مقابل استقلال، توانایی‌های فنی خود را به رخ کشید و با یک ضربه چیپ زیبا دروازه آبی‌ها رو فرو ریخت و سپس در قامت یار تعویضی برابر آلومینیوم، بهترین نمایش خود در فصل جاری را ارائه کرد و 2 بار برابر تیم اراکی گل زد تا 4 گل و یک پاس گل در کارنامه او در فصل جاری به‌ثبت برسد.

روزهای پایانی حضور ستاره عراقی در مس؟

محرم نویدکیا هنوز لیست بازیکنان موردنیاز خود برای فصل آینده را ارائه نکرده اما با توجه به عملکرد درخشان منتظر محمد در ترکیب مس رفسنجان، سرمربی جوان نارنجی‌پوشان بی‌میل به حفظ محمد در فهرست تیمش نیست؛ آن‌هم در حالی‌که قرارداد قرضی منتظر محمد با مسی‌ها تا پایان فصل جاری است و روی کاغذ او با توجه به حضور مس رفسنجان در مرحله نیمه‌نهایی، 4 مسابقه دیگر برای مسی‌ها شانس بازی دارد و بعد از آن باید چشم‌انتظار تعیین‌تکلیف وضعیت خود از سوی استقلالی‌ها باشد.

در انتظار عجیب‌ترین خداحافظی ممکن با استقلال؟

جواد نکونام نسبت به همکاری با منتظر محمد، چراغ سبزی نشان نداده و این موضوع حکایت از آن دارد که هافبک عراقی برای فصل آینده هم جایی در تفکرات سرمربی استقلال ندارد. با این وجود، منتظر محمد چشم‌انتظار تعیین‌تکلیف وضعیت خود از سوی مدیران باشگاه استقلال است و این احتمال وجود دارد که با توجه به عدم تمایل نکونام به حفظ ستاره عراقی، او بدون انجام حتی یک دقیقه بازی برای استقلال، از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا شود و فصل آینده در تیمی دیگر کارش را دنبال کند؛ به‌ویژه آنکه گفته می‌شود بعد از ثبت عملکرد خوب در فصل جاری، 3 تیم لیگ برتری خواهان جذب منتظر محمد هستند.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار