| کد مطلب: ۱۱۱۹۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد

خبر خوش سرپرست استقلال برای بازیکنان

فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: خوشبختانه بازیکنان ۶۵ درصد دریافتی داشتند و با هماهنگی هلدینگ تا قبل از پایان فصل با همه بازیکنان تسویه کامل صورت خواهد گرفت.

خبر خوش سرپرست استقلال برای بازیکنان

به گزارش آرمان ملی آنلاین، فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه فوتبال استقلال در مراسم یاد بود ناصر حجازی اظهار داشت: ۱۳ سال از نبود ناصر حجازی می‌گذرد. ۳۰ اردیبهشت سال ۱۳۹۰ بود که در بازی مقابل پاس همدان حجازی به کما رفت و ۲ خرداد از جمع ما جدا شد. من یادم می‌آید او در زمان بیماری هم اخبار استقلال را دنبال می‌کرد و متاسفانه ما یکی از اسطوره‌های خوب فوتبال کشورمان را از دست دادیم.

وی در مورد مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال و بدهی‌های این تیم گفت: خیلی خوشحالم که همه زحمت کشیدند که استقلال بتواند مجوز حرفه‌ای را دریافت کند.خوشبختانه همه کار ها را انجام دادیم و نتیجه آن هم حضور استقلال در آسیا است و برخی از بدهی همچنان باقی مانده و ما هم در باشگاه تلاش می‌کنیم که برای فصل بعد آنها را پرداخت کنیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره ارتباط باشگاه با هلدینگ خلیج فارس، یادآور شد: خوشبختانه همه هماهنگ هستند و در کنار تیم تلاش می‌کنند. هلدینگ هر انتخابی را که انجام می‌دهد به دنبال این است سرمربی و بازیکنان استقلال با آرامش به فکر قهرمانی باشند.

سمیعی در خصوص تمدیدی‌های باشگاه استقلال، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از خبرها برای استقلال حواشی ایجاد می‌کند. من به همه هواداران قول می‌دهم که اگر با بازیکنی تمدید یا جذب کردیم آنها را در جریان موضوع قرار می‌دهیم. در حال‌حاضر تیم در کورس قهرمانی است و به گفته سرمربی تیم تمدیدی‌ها بعد از پایان لیگ مشخص می‌شود و ما هم به دستور سرمربی با بازیکنان وارد مذاکره می‌شویم. خوشبختانه بازیکنان ۶۵ درصد دریافتی داشتند و با هماهنگی هلدینگ تا قبل از پایان فصل با همه بازیکنان تسویه کامل صورت خواهد گرفت.

وی در مورد بدهی مالیاتی استقلال،‌ تصریح کرد: استقلال در حال‌حاضر بدهی مالیاتی دارد. البته زمان آجورلو این بدهی باشگاه ۲۷۷ میلیارد تومان بود و از زمانی که ما پای کار آمدیم بدهی مالیاتی به ۳۰ میلیارد تومان رسیده است.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار