| کد مطلب: ۱۱۰۵۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد

این ستاره پرسپولیس هواداران را نگران کرد؛ آخر فصل می روم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت، قراردادی با این باشگاه ندارد و شاید آخرین سال حضورش در جمع سرخپوشان باشد.

این ستاره پرسپولیس هواداران را نگران کرد؛ آخر فصل می روم

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از خبر آنلاین؛ مهدی ترابی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: اول اینکه به هواداران تبریک می‌گویم که آمدند و از تیم حمایت کردند. کورسی است که باید ادامه دهیم و استقلال در صدر جدول است. می‌توانم بگویم فرمان دست آنهاست، اما امیدوارم در ۹ بازی باقیمانده تمرکز بهتری داشته باشیم و امتیازات را جمع کنیم و آخر فصل قهرمان شویم.

وی درباره اینکه در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد، گفت: من قرارداد ندارم و صحبتی با ما نشده است. دوست داریم اتفاقاتی بیفتد اما هیچ صحبتی نشده است. تمدیدی‌های ما زیاد است و با ما صحبتی نشده است. شاید سال آخر ما در پرسپولیس باشد و امیدوارم با جام باشد.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که دوست دارد در پرسپولیس بماند یا خیر، تأکید کرد: قطعاً دوست دارم.

ترابی درباره اینکه آیا از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارد، خاطر نشان کرد: دوست ندارم از الان در موردش صحبت کنم.

وی راجع به شروع اردوی تیم ملی از فردا گفت: فعلاً که لیست را ندیده‌ایم و اگر دعوت شدیم می‌رویم تا ان‌شاءالله اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد میزان پرداختی باشگاه گفت: اوضاع خراب است. از پارسال طلب داریم و امسال هم نزدیک به ۴۰ درصد پول داده‌اند. از سال قبل نیز ۵۰ درصد آپشن‌ها مانده است.

ترابی درباره بازیکنان جدید مانند ارونوف توضیح داد: بازیکنان جدید همگی خوب بودند. امیدوارم همینطور ادامه دهند و آخر فصل جام را به هواداران هدیه دهیم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار