| کد مطلب: ۱۰۶۵۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد

مشکل مسی در لیگ MLS چطور حل می‌شود؟ | راهکار عجیب مدیر MLS!

در پی استقبال عجیب تیم های حریف از ستاره آرژانتینی، دونالد پی.گاربر، عضو هیئت رئیسه MLS، از باشگاههای این لیگ خواست تا نحوه برخورد با لیونل مسی را خودشان مدیریت کنند.

مشکل مسی در لیگ MLS چطور حل می‌شود؟ | راهکار عجیب مدیر MLS!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، حضور لیونل مسی در اینترمیامی توجهات به MLS را چند ده برابر کرده است. او که هنوز اولین بازی خود را در لیگ امریکا انجام نداده به تازگی توانست اینترمیامی را با درخشش در تمام بازی‌های لیگز کاپ به مقام قهرمانی برساند. نوع استقبال تیم های حریف از فوق ستاره آرژانتینی چالشی است که دونالد گاربر نحوه مدیریتش را به عهده خود تیم ها گذاشته است.

به نقل از ورزش سه، این که بسیاری از هواداران تیم‌های حریف فقط به خاطر دیدن مسی به ورزشگاه می آیند و به جای تشویق تیم خودشان از بازی این فوق ستاره به وجد می آیند پارادوکس بزرگی ایجاد کرده که عضو هیئت رئیسه MLS در گفت و گو با ESPN ر موردش گفت: "این یک موقعیت بسیار ویژه در مورد بازیکنی خاص است که باید تصمیمی بنیادی در موردش گرفته شود."

او در مورد اشتیاقی که از دیدن مسی وجود دارد گفت: "ما در تاریخ لیگ‌مان بازیکنان بزرگ زیادی داشته ایم و چنین موضوعی فقط به یک بازیکن خاص مربوط نمی شود. فقط باید در چنین مواردی به این موضوع توجه داشته باشید که چه احساسی نسبت به باشگاه خودتان دارید."

لیونل مسی در لیگز کاپ 10 گل زد و 4 پاس گل داد تا نقش اصلی قهرمانی تیمش را ایفا کند. گاربر در پایان صحبت هایش با اشاره به این عملکرد گفت: "او عملکردی باورنکردنی داشته که باعث ایجاد هیجان بالایی شده است. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی قرار است رخ دهد اما باشگاه‌ها در مواجهه با این موضوع باید موقعیت و منافع خود را در نظر گرفته و کار را خودشان مدیریت کنند نه اینکه منتظر قوانین خاصی از سوی MLS باشند."

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار