| کد مطلب: ۱۰۶۵۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد

عملکرد پورتو در نقل و انتقالات خشم سرمربی طارمی را برانگیخت

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو از عملکرد باشگاه در فروش اوتاویو به شدت ناراحت است.، عملکردی که معتقد استف صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا و قهرمان شدن را تحت تاثیر قرار می دهد.

عملکرد پورتو در نقل و انتقالات خشم سرمربی طارمی را برانگیخت

به گزارش آرمان ملی آنلاین، با قطعی‌شدن انتقال اوتاویو به النصر عربستان، حالا پورتو در خط میانی یکی از ارزشمندترین بازیکنان خود را در اختیار نخواهد داشت.

به نقل از ورزش سه، این مساله به خودی خود اتفاقی معمول در باشگاه پورتو است که طی سالیان گذشته ستاره‌های پرشماری را به فروش رسانده است.

با این حال، سرجیو کونسیسائو، سرمربی موفق پورتو، روی فروش این بازیکن یک شرط بزرگ قرار داده بود و آن، دریافت یک‌جای بند آزادسازی اوتاویو بود.

خواسته‌ای که به‌نظر برآورده نشده و النصری‌ها به صورت اقساطی مبلغ را به سفیدآبی‌ها پرداخت خواهند کرد تا کونسیسائو از هیات مدیره و مالک باشگاه ناراحت شد.

ناراحتی‌ای که پنهان هم نشده و ابولا در مطلبی به این موضوع پرداخته است. به‌خصوص که ژائو موتینیو انتخاب مالک باشگاه بوده و در اولویت‌های این سرمربی قرار نداشته چرا که کونسیسائو سخت به دنبال جذب آلن وارلا و نیکو گونزالس بود.

مربی احساس می کند که اهداف ورزشی برای فصل 2023/24 ممکن است به شدت به خطر بیفتد. اهدافی چون صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا و قهرمان شدن با ترکیبی که هنوز محدودیت هایی دارد، به خصوص در خط میانی، چیزی است که رسیدن به آن آسان نیست.

به‌هرحال خروج اوتاویو از لیست پورتو در آستانه بازی با فارنسه که این سرمربی در محرومیت خود حساب زیادی روی ملی‌پوش تیمش باز کرده بود، برای کونسیسائو هضم‌شدنی نبوده و باید دید این چهره پرتغالی روی سکوها چه رفتاری از خود نشان خواهد داد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار