| کد مطلب: ۱۰۶۵۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد

اجبار ژاوی برای چیدن ترکیب بارسلونا با یک غایب بزرگ

در بازی فردا بارسا در مقابل کادیز، ژاوی رافینیا را در اختیار ندارد، باید دید می‌تواند سیستم تیمش را تغییر دهد یا اینکه گاوی را به سمت چپ فاز تهاجمی می برد.

اجبار ژاوی برای چیدن ترکیب بارسلونا با یک غایب بزرگ

به گزارش آرمان ملی آنلاین، به نقل از اسپورت، بارسا این یکشنبه اولین بازی خود را در خانه جدیدش، المپیک مونتجوئیک، انجام می‌دهد. آنها این کار را در برابر کادیز و بدون ژاوی هرناندز روی نیمکت و رافینیا در زمین انجام خواهند داد. هر دو در جریان بازی هفته نخست برابر ختافه اخراج شدند.

سرمربی بارسا در حال حاضر به این فکر می‌کند که چگونه یازده بازیکن ابتدایی خود را انتخاب کند، به خصوص که رافینیا و آرائوخو را در اختیار نخواهد داشت. مدافع اروگوئه‌ای به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است.

ژاوی ممکن است فردا از گاوی در پست رافینیا استفاده کند. گاوی که در کولیسئوم آلفونسو پرز برابر ختافه 10 دقیقه آخر را بازی کرد، می‌تواند فردا از ابتدا شروع کننده باشد و به عنوان هافبک چهارم و یا وینگر چپ به میدان برود.

پیش فصل گاوی آنطور که او انتظار داشت نبود. گاوی که به یک مهره غیرقابل انکار در بارسا تبدیل شده، به دلیل ویروس معده و مصدومیتی جزئی، در سه بازی دوستانه تور آمریکا به میدان نرفت. به همین دلیل او دیرتر از بقیه هم‌تیمی‌هایش بدنسازی را شروع کرد، با این حال، او هنوز برای ژاوی یک مهره کلیدی است.

اگرچه آمدن ایلکای گوندوگان رقابت را در خط هافبک افزایش داده، ولی گاوی اطمینان دارد که می‌تواند جایگاهش در ترکیب را خفظ کند.

ژاوی می‌تواند سیستم تیمش را به 2-4-4 تغییر دهد یا گاوی را به وینگر چپ برده و 3-4-3 را حفظ کند. هنوز یک جلسه تمرینی دیگر باقی مانده و باید دید تصمیم نهایی ژاوی برای بازی فردا چه خواهد بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار