| کد مطلب: ۱۰۶۵۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد

نیم نگاه آقای گل به بازگشت | جای خالی مهاجم نوک پرسپولیس با یار قدیمی پر می‌شود؟ + عکس

علی علیپور، بازیکن سابق تیم پرسپولیس که برای تیم ژیل ویسنته پرتغال بازی می‌کند، پس از مصدومیت شدید که باعث شد چند ماه از میادین دور باشد، حالا رفته رفته بهبود می‌یابد و منتظر است تا بار دیگر به ترکیب تیمش بازگردد؛ این در حالی‌ست که که گفته می‌شود ممکن است او بار دیگر به فوتبال ایران و تیم سابق خود پرسپولیس بازگردد.

نیم نگاه آقای گل به بازگشت | جای خالی مهاجم نوک پرسپولیس با یار قدیمی پر می‌شود؟ + عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، علیپور، مهاجم ایرانی ژیل ویسنته که دقیقا ۶ ماه قبل در دیدار هفته بیستم لیگ برتر پرتغال مقابل فامالیکائو به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی در دقیقه ۱۵ از زمین بیرون رفت و پس از آن نتوانست شرایط بازی را به دست بیاورد، در حالی که فصل جدید پرتغال شروع شده، همچنان دور از لیست تیمش است.

علیپور که در پرسپولیس قهرمانی‌های متعدد و کفش طلای فوتبال ایران را به دست آورده بود، مسیر حرفه‌ای خود را در پرتغال ادامه داد اما یک مصدومیت بسیار تلخ او را از مسیر درخشش دور کرد.

او در این روزها مشغول فیزیوتراپی است و هر دو روز یک بار وزنه با پا را در برنامه دارد و در روزهای دیگر تمرینات بالا تنه را انجام می‌دهد تا فرم بدنش آماده بماند. علیپور روز دوشنبه MRI می‌دهد و پس از مشخص شدن جواب و با نظر پزشک، نرم دوی را شروع می‌کند تا پس از مدتی آماده کار با توپ بشود.

علی علیپور

باید دید این مهاجم پرتلاش در نهایت چه زمانی دوباره در مستطیل سبز آفتابی می‌شود. علاقه‌مندان به فوتبال و به خصوص پرسپولیسی‌ها انتظار بازگشت او به میادین را می‌کشند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار