| کد مطلب: ۱۰۶۵۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد

دعوت از هواداران تیم لیگ برتری روی بیلبوردهای شهر

باشگاه مس رفسنجان با انتشار بنرهای دعوت از هواداران در معابر شهری در صدد است تا در ورزشگاه پر از تماشاگر به مصاف نساجی برود

دعوت از هواداران تیم لیگ برتری روی بیلبوردهای شهر

به گزارش آرمان ملی آنلاین، نارنجی‌پوشان لیگ برتر در شرایطی عصر امروز (چهارشنبه) میزبان نساجی هستند که تیم جذابی را روانه مسابقات لیگ بیست و سوم کرده‌اند. ساکت الهامی با حمایت مدیران باشگاه مس رفسنجان نفرات سرشناسی را برای فصل جدید در اختیار دارد که در کنار بازیکنان جوان و آینده دار تیمی خوب را تشکیل داده‌اند.

به نقل از ورزش سه، از این رو مسی‌ها برای اولین بازی خانگی خود برنامه ریزی خوبی کردند و انگیزه زیادی دارندتا بتوانند با کسب پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد چهار برسانند.

در چنین شرایطی مسئولان باشگاه مس رفسنجان با چاپ بنرهایی با تصویر عکس تیمی بازی گذشته مقابل هوادار و نصب آن در بیلبوردهای شهر رفسنجان خواهان حضور هواداران در ورزشگاه شهدای مس شده‌اند.

gtr3d3nt

دیدار مس رفسنجان و نساجی مازندران از ساعت 20 چهارشنبه شب در ورزشگاه شهدای مس برگزار می‌شود و با توجه به برگزاری بازی در ساعت‌های پایانی شب و قیمت پایین بلیت‌های بازی پیش‌بینی می‌شود هواداران پرتعدادی به ورزشگاه بروند و به تشویق شاگردان ساکت الهامی بپردازند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار