| کد مطلب: ۱۰۶۴۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد

سرمربی فیلادلفیا: برای بازی بزرگ مقابل مسی بی‌صبریم

جیم کرتین، سرمربی فیلادلفیا، از رویارویی با لیونل مسی هیجان‌زده است او در این باره گفت: می‌دانیم که دشوار است، اما مشتاقانه منتظر این چالش هستیم.

سرمربی فیلادلفیا: برای بازی بزرگ مقابل مسی بی‌صبریم

به گزارش آرمان ملی آنلاین، جیم کرتین و فیلادلفیا یونیون مشتاقانه منتظر بازی مقابل اینتر میامی در نیمه نهایی لیگز کاپ هستند.

به نقل از ورزش سه، این سرمربی توضیح داد که چطور او و شاگردان برای این دیدار مشتاق هستند، زیرا آن‌ها برای رویارویی با لیونل مسی آماده می‌شوند.

کرتین گفت: "ما مشتاقانه منتظر میزبانی از بزرگترین بازیکن تاریخ ورزش در ورزشگاهمان هستیم. فکر می‌کنم این قطعاً پر سر و صداترین بازی در سوبارو‌پارک خواهد بود. این یک مسابقه عالی است. ما در مورد بهترین بازیکن تمام دوران صحبت می‌کنیم که در نیمه نهایی به اینجا می‌آید. بنابراین، این یک بازی بزرگ است. می‌دانم که طرفداران ما برای آن حاضر می‌شوند."

این بازی روز سه‌شنبه، 15 آگوست، برگزار می‌شود و کرتین انتظار دارد که استادیومی مملو از تماشاگر را برای رویارویی با مسی ببیند.

کرتین گفت: "بازی مقابل او باعث افتخار خواهد بود، اما زمانی که سوت بازی به صدا درآمد... من می‌دانم که بچه‌های ما بهترین تلاش خود را خواهند کرد. مهم نیست چه کسی بیاید. اگر مسی بیاید. اگر سرخیو بوسکتس بیاید. اگر جوردی آلبا بیاید. ما فقط باید با سبک خود بازی کنیم و به خودمان ایمان داشته باشیم. باید بدانیم چگونه در یک ورزشگاه پر سر و صدا بازی کنیم، چون هواداران از همان ابتدا از ما حمایت کنند. ما نمی‌ترسیم. شجاع خواهیم بود. می‌دانیم که دشوار است، اما مشتاقانه منتظر این چالش هستیم."

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار