| کد مطلب: ۱۰۶۴۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد

مهاجم ذوب آهن آماده رویارویی با سپاهان | دربی حساس اصفهان!

محمدجواد محمدی، مهاجم ذوب آهن و خرید تابستانی این تیم از انگیزه تیم جوان‌شان برای دربی اصفهان و رویارویی با سپاهان سخن می‌گوید.

مهاجم ذوب آهن آماده رویارویی با سپاهان | دربی حساس اصفهان!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، محمدجواد محمدی، مهاجم پیشین هوادار یکی از خریدهای تابستانی این فصل ذوب آهن بود که در هفته اول پاس گل پیروزی بخش تیم جدیدش مقابل ملوان را داد. محمدی در خصوص انتخاب این تیم اصفهانی بیان کرد: من دوست داشتم در اصفهان بازی کنم. ذوب آهن تیم ریشه‌داری است و علاوه‌بر آن دوست داشتم با آقا محمد ربیعی کار کنم چون خیلی بازیکن‌ها از او تعریف می‌کردند. خداراشکر توانستم یک تصمیم درست بگیرم. در حال حاضر از کار کردن با مجموعه ذوب آهن لذت می‌برم.

به نقل از ورزش سه، او در مورد درخشش در هفته نخست لیگ و تاثیر در پیروزی تیمش گفت: من هدف‌هایی برای خودم داشتم و همچنین برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم. زمین خیلی خراب بود و ما یکی، دو هفته کار می‌کردیم که چطور گل بزنیم و دو گلی که زدیم کار شده بود. ما هدف‌مان این بود که خوب به هم پاس بدهیم ولی با آن شرایط زمین ۴تا پاس هم نمی‌شد به هم بدهیم. چندماه پیش انزلی بازی کردیم و از چمن لذت بردیم ولی الان شوکه شدیم. ما هم شنیدیم که نقش جهان و آزادی هم چمنش مناسب نبوده است. با این حال به نظرم زمین فولادشهر خیلی خوب است.

مهاجم ذوب آهن در مورد دربی اصفهان در هفته دوم گفت: دربی جذابیت‌ها و حساسیت‌های خودش را دارد. سپاهان امسال تیم خوبی بسته و برای قهرمانی می‌جنگد. ما هم یک تیم جوان هستیم و انگیزه‌ها و رویاپردازی‌های زیادی داریم و می‌خواهیم یک اتفاق خاص رقم بزنیم. امیدوارم یک دربی زیبا باشد.

او در مورد تقابل سخت این هفته‌شان با سپاهان گفت: من بازی سپاهان را دیدم ولی ما از هیچ تیمی در لیگ برتر نمی‌ترسیم و اتفاقا دوست داریم با تیم‌های بزرگتر بازی کنیم چون وقتی آنها را ببرید، بیشتر به چشم می‌آیید. ما هدف‌هایی برای خودمان داریم و مطمئنم بازی خیلی خوبی می‌شود.

محمدی در مورد جایگاه ذوب آهن و اهداف‌شان بیان کرد: ذوب آهن تیمی است که فینال آسیا بوده ولی در چندسال گذشته در جایگاه اصلی خودش قرار نداشته است. بازیکن‌های تیم همه جوان هستیم و با آقای ربیعی تلاش می‌کنیم این تیم را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.

او در مورد عملکرد فصل گذشته‌اش مقابل سپاهان گفت: من پارسال مقابل سپاهان گل زدم و پاس گل دادم. گل زدن خیلی لذت‌بخش است اما تمام تمرکزم را برای موفقیت تیم می‌گذارم و سعی می‌کنم چیزی را که سرمربی از من می‌خواهد، تمام و کمال انجام دهم. وقتی تیم موفق شود، من هم موفق خواهم بود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار