| کد مطلب: ۱۰۶۴۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد

ستاره بارسلونا با هواداران این تیم خداحافظی کرد | زنده‌باد بارسا + عکس

فرانک کسیه، هافبک بارسلونا که عمر حضورش در این تیم بسیار کوتاه بود، با انتشار یک متن احساسی از آبی و اناری‌ها خداحافظی کرد و به طور رسمی به باشگاه الاهلی عربستان پیوست.

ستاره بارسلونا با هواداران این تیم خداحافظی کرد | زنده‌باد بارسا + عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، فرانک کسیه روز چهارشنبه با الاهلی قرارداد رسمی خود را امضا کرد و رسما از بارسلونا جدا شد. هرچند هافبک ساحل عاجی تنها یک فصل پیراهن بارسا را ​​بر تن داشت ولی به شیوه ای بسیار محبت آمیز و زیبا با هواداران خداحافظی کرد.

کسیه در پیامی برای دوستداران بارسا نوشت: »این تجربه زیبا با بارسلونا به پایان رسید. سالی پر از رضایت انفرادی و تیمی بود. پوشیدن این پیراهن، پیروزی و جنگیدن برای شما افتخاری بزرگ بود. می‌خواهم از باشگاه، تمام کادر مربیگری و هواداران برای این فصل زیبا تشکر کنم و بگویم که همیشه با آنها خواهم بود. اکنون مسیر ما از هم جدا می شود، اما من همیشه  شما را تشویق خواهم کرد. زنده باد بارسا.»

متنی که با ویدیوی گل او به رئال مادرید همراه بود و به زبان های اسپانیایی و فرانسوی نوشته شده بود. بسیاری از طرفداران و هم تیمی ها مانند بالده به پست خداحافظی کسیه پاسخ داده اند.

فرانک کسیه

بارسلونا از انتقال کسیه 12.5 میلیون یورو دریافت کرد و او تا ژوئن 2026 به باشگاه عربستان سعودی متعهد شد.

چند روز پیش اسپورت نوشت که فرانک کسیه شدیدا از بارسلونا و ژاوی دلخور است و به اطرافیانش گفته که حس می‌کند به او خیانت شده است. اینکه او معتقد است برای بارسا حکم طعمه را داشته و او را رایگان جذب کردند تا یک سال بعد بتوانند با پول خوبی بفروشند. در واقع کسیه یکی از راه‌های درآمدزایی بارسلونا بوده که در سال‌های اخیر با مشکلات متعدد مالی دست به گریبان است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار