| کد مطلب: ۱۰۶۴۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد

خیز سه ستاره تازه‌وارد بارسلونا برای فتح نخستین جام

اوریول رومئو، ایلکای گوندوگان و اینیگو مارتینز سه ستاره جدید بارسلونا امیدوارند که امشب بتوانند اولین جام قهرمانی خود را با این تیم بالای سر ببرند.

خیز سه ستاره تازه‌وارد بارسلونا برای فتح نخستین جام

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بارسلونا و تاتنهام امروز از ساعت 21:30 برای فتح جام خوان گامپر در ورزشگاه المپیک کمپانی لوییس به مصاف هم خواهند رفت. هواداران بارسا در این دیدار برای اولین بار می‌توانند 3 ستاره جدید تیم‌شان را با لباس آبی اناری ببینند.

اوریول رومئو، ایلکای گوندوگان و اینیگو مارتینز در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی با تاتنهام با کاپ قهرمانی جام خوان گامپر عکس یادگار انداختند؛ جامی که احتمالا اولین جام آنها با تیم جدیدشان باشد.

رومئو و گوندوگان احتمالا امروز برای بارسلونا بازی خواهند کرد اما اینیگو مارتینز همچنان از مصدومیت رنج می‌برد و با توجه به اینکه در تمرینات گروهی غایب بود شانسی برای همراهی آبی اناری‌ها ندارد.

بارسلونا امروز برای اولین بار در ورزشگاه المپیک کمپانی لوییس به میدان خواهد رفت؛ جایی که قرار است تا پایان بازسازی نوکمپ، خانه این تیم باشد. حریف فردای این تیم، هری کین را هم با خود آورده است که بایرن مونیخ به شدت در پی جذب اوست.

بارسا

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار