| کد مطلب: ۱۰۶۳۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد

آخرین جزئیات از زمان پیوستن هاشمی نسب به کادر فنی استقلال

در فاصله 72 ساعته تا آغاز لیگ برتر نقل و انتقالات فوتبال ایران همچنان در حال انجام است و در این بین زمزمه هایی از بازگشت هاشمی نسب به استقلال به گوش می رسد.

آخرین جزئیات از زمان پیوستن هاشمی نسب به کادر فنی استقلال

به گزارش آرمان ملی آنلاین، اگر فکر می‌کردید این بخش خبری و مهیج فوتبال باشگاهی تا امروز باید فرونشسته باشد، سخت در اشتباهید، چون تیم‌ها تا لحظه آخر اقدام به ترمیم و جذب نفرات جدید خواهند کرد.

به نقل از ورزش سه، همین دیروز استقلال خوزستان 4 بازیکن جدید را در یک بازه زمانی کوتاه به خدمت گرفت و باشگاه تراکتور دوره‌ تازه‌ای از فعالیت‌های خود را در بازار نقل و انتقالات آغاز کرده است. بنابراین همچنان پای اخبار کوتاه این حوزه پر سر و صدای فوتبال ایران باشید.

مهم‌ترین سوژه نقل و انتقالاتی استقلال در حال حاضر کسی جز مهدی هاشمی‌نسب بازیکن سابق این تیم نیست، که ممکن است پس از دو دهه به جمع آبی‌ها بازگردد. حرف‌های ضد و نقیضی درباره او مطرح شده، اما او امروز در مصاحبه‌ای کوتاه هر گونه مذاکره با باشگاه استقلال تکذیب کرد.

البته به نظر می‌رسد موانع ورود مهدی به استقلال حل شده و او به زودی در جمع آبی‌ها حضور پیدا خواهد کرد. زمانش را البته تعداد محدودی از اعضای باشگاه استقلال می‌دانند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار