| کد مطلب: ۱۰۶۳۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد

ترکیب مد نظر یحیی برای شروع فصل جدید | دیوار بتنی با حضور این دو بازیکن

بازی های تدارکاتی پیش فصل پرسپولیس نشان از حضور مرتضی پورعلی گنجی و محمدحسین کنعانی زادگان دو مدافع تیم ملی ایران در قلب دفاع این تیم دارد.

ترکیب مد نظر یحیی برای شروع فصل جدید | دیوار بتنی با حضور این دو بازیکن

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال در حالی از چهارشنبه هفته جاری آغاز می شود که کج سلیقگی سازمان لیگ نه تنها مانع از برگزاری بازی ها در روزهای غیر تعطیل شده است بلکه پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی قرار نیست بازی افتتاحیه را برگزار کند.

به نقل از ورزش سه، سرخپوشان پایتخت در حالی تمرینات پیش فصل خود را پشت سر گذاشتند که فعالیت نقل و انتقالاتی این باشگاه با جذب تنها سه گزینه مهم به نقطه پایان خود نزدیک شده است.

شهاب زاهدی، مسعود ریگی و محمدحسین کنعانی زادگان به جمع مدافعان عنوان قهرمانی اضافه شدند تا حالا تبدیل به دردسر شیرین یحیی گل محمدی شوند.

یحیی برای انتخاب خط دفاعی مورد اطمینان خود چاره ای جز استفاده از دو مدافع مرکزی از میان سه گزینه برتر ندارد. گئورگی گولسیانی که عملکردی درخشان در ترکیب فصل گذشته پرسپولیس داشت با گلزنی های خود توانست لقب گلزن ترین مدافع لیگ برتر را هم بگیرد وپیراهن تیم ملی گرجستان را نیز بر تن کند. پورعلی‌گنجی نیز با عملکردی مطلوب به ترکیب تیم ملی ایران بازگشت تا بار دیگر در جام جهانی با پیراهن یوزهای ایرانی خودنمایی کند.

با این حال جذب کنعانی زادگان نشان از پیش بینی کادرفنی پرسپولیس از احتمال خستگی مدافعان مرکزی خود در فصل فشرده دارد.

پرسپولیس باید علاوه بر دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در لیگ قهرمانان آسیا نیز بازی کند. از این رو گل محمدی تصمیم به تقویت خط دفاعی خود گرفت تا حالا چاره ای جز نیمکت نشینی یکی از سه بازیکن ملی پوش خود نداشته باشد.

بازی های تدارکاتی پیش فصل پرسپولیس نشان از حضور مرتضی پورعلی گنجی و محمدحسین کنعانی زادگان دو مدافع تیم ملی ایران در قلب دفاع این تیم دارد. بنابراین چاره ای جز نیمکت نشینی گولسیانی در بازی های ابتدای فصل پرسپولیس باقی نمی ماند.

او که با اصرار گل محمدی قراردادش تمدید شد توانایی بازی به عنوان مدافع کناری را نیز دارد اما با بازگشت علی نعمتی و دانیال اسماعیلی فر فعلا کمترین شانس را برای حضور در این پست ها هم دارد.

حالا گل محمدی نه تنها وظیفه دشوار مدیریت 11 بازکین اصلی اش را دارد بلکه باید برنامه ای مدون برای کنترل رختکن تیم و جلوگیری از هرگونه حاشیه سازی نیمکت نشینان اسم و رسم دار و مطرحش را هم انجام دهد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار