| کد مطلب: ۱۰۶۳۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد

سردار آزمون آبی‌پوش می شود؟ | شکستن سنت اروپایی‌ها به دست ستاره ایرانی

با وجود سنت اروپایی‌ها مبنی بر عدم بازگشت ستاره‌های جداشده، زنیت مهاجم ایرانی باتجربه‌اش را می‌خواهد، حتی اگر او در شروع تمرینات پیش فصل مصدوم شده و فعلا در حال توانبخشی است.

سردار آزمون آبی‌پوش می شود؟ | شکستن سنت اروپایی‌ها به دست ستاره ایرانی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، یک سال و نیم پس از تلاش در بایرلورکوزن، سردار آزمون در مسیر بازگشت به باشگاه بزرگی است که او را بدل به یک ستاره بین المللی کرد. زنیت سن پترزبورگ تیم اول روسیه که دوباره فضای تنفسی برای مهاجم ایرانی سابق خودش ایجاد خواهد کرد.

به نقل از ورزش سه، اطلاع پیدا کرده ایم که مذاکرات دو باشگاه تا حد زیادی پیش رفته و آزمون عن‌قریب به روسیه باز خواهد گشت. در حالیکه حضور او در لورکوزن با پنج گل و چند پاس گل و حضور موثر به عنوان بازیکن تعویضی به پایان خواهد رسید.

سردار در زنیت آمار خیره کننده و درخشانی دارد و بی‌دلیل نیست که با وجود سنت اروپایی‌ها مبنی بر عدم بازگشت ستاره‌های جداشده این باشگاه مهاجم ایرانی باتجربه‌اش را می‌خواهد، حتی اگر او در شروع تمرینات پیش فصل مصدوم شده و فعلا در حال توانبخشی است.

به نظر می‌رسد این انتقال یک امضا تا نهایی شدن فاصله داشته باشد. توافق انجام شده و سردار باید به زودی بلیت بازگشت به زنیت سن پترزبورگ را رزرو کند. این در حالی است که زنیت اخیرا ستاره برزیلی خود را به الهلال داد و جذب سردار گامی در راستای تقویت فاز هجومی این تیم خواهد بود.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار