| کد مطلب: ۱۰۶۳۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد

صحبت‌های تکان دهنده پر سروصداترین مالک باشگاهی فوتبال ایران

محمدرضا زنوزی در استودیوی برنامه فوتبال برتر با صحبت های تکان دهنده متفاوت‌ترین نسخه خود را ارائه کرد.

صحبت‌های تکان دهنده پر سروصداترین مالک باشگاهی فوتبال ایران

به گزارش آرمان ملی آنلاین، با ست کامل سیاه در استودیوی برنامه فوتبال برتر؛ او محمدرضا زنوزی است. کسی که بی‌تردید لقب پرسروصداترین مالک باشگاهی فوتبال ایران را به خود اختصاص می‌دهد و در عین حال احتمالا ثروتمندترین فرد حاضر در لیگ برتر خلیج فارس نیز باشد.

به نقل از ورزش سه، زنوزی به برنامه فوتبال برتر آمده بود تا در مورد طرح‌های اقتصادی خود برای آنچه "نجات فوتبال" می‌نامد، صحبت کند اما طبیعی است که محمدحسین میثاقی به این سادگی‌ها فرصت پیش‌آمده را از دست ندهد و با سوالات جورواجور گفتگو را داغ کند، اتفاقی که تنها دقایقی پس از شروع صحبت‌های مالک تراکتور به وقوع پیوست.

شاید وایرالی‌ترین بخش گفتگوی زنوزی جایی باشد که درباره قرارداد بلندمدت با امیرحسین حسین‌زاده صحبت کرد. او در حالی که میثاقی جملاتی پیرامون بازگشت احتمالی حسین‌زاده به استقلال در فصول آینده به زبان می‌آورد، با یک‌ پوزخند گفت که حسین‌زاده تا پنج سال دیگر بازیکن تراکتور است تا احتمالا چشمان هواداران تراکتور هم مثل استقلالی‌ها گرد شود و ذوقی هم ته دل‌شان بیاورد.

البته مالک تراکتوری‌ها درباره سقف بودجه هم صحبت کرد و گفت که حداکثر دستمزد پرداخت‌شده از سوی او، ۱۵ میلیارد تومان بوده است؛ عددی که شاید از سوی رقبای تراکتور به چالش کشیده شده و زیر سوال برود اما به هر حال زنوزی با اعتماد به نفسی که همیشه در صورت و کلامش دیده می‌شود، تاکید کرد که امیرحسین حسین‌زاده حتی کمتر از این رقم را گرفته، چون خیلی دوست داشت به ایران بیاید.

اما مخلص کلام یک ساعته زنوزی شاید پایان جدل لفظی همیشگی او با دو تیم تهرانی و به خصوص پرسپولیس بوده باشد. زنوزی همیشه با جملاتی تند و بعضا بسیار تند این دو تیم را خطاب قرار می‌داد و حتی حاضر نبود که نام پرسپولیس را درست تلفظ کند و چه بسا عمدا از اسمی استفاده می‌کرد که به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نمی‌آمد.

زنوزی در طرح موسوم به نجات خود از موضوع حق پخش به عنوان یک محور کلیدی نام برد و اعتقاد داشت که در گام اول مدیریت شبکه سوم سیما باید بازی‌های تراکتور را هم در کنداکتور خود بگنجاند تا به این شکل عدالت رعایت شود. او تیم خود را در کنار پرسپولیس و استقلال به عنوان سه تیم پرهوادار تیم فوتبال ایران نامید که باید به یک چشم به آنها نگاه شود.

مالک تراکتور همچنین در مورد قرارداد رضا اسدی صحبت کرد و انتقال به سپاهان را ۵۳ میلیارد تومان دانست و در جای دیگر هم زمانی که میثاقی قصد داشت سپاهان را هم وارد مثلث تراکتور، پرسپولیس و استقلال کند، زنوزی گفت این چیزی است که شما می‌گویید (یعنی احتمالا خودش قبول ندارد.)

زمانی که مصاحبه در حال اتمام بود و میثاقی از او خواست تا آخرین حرف‌هایش را به زبان بیاورد، مالک تراکتور درباره درگیری دائمی‌اش با پرسپولیس و هوادارانش هم صحبت کرد و اگرچه باز هم نامی از این تیم نیاورد اما گفت: آنها نور چشمی ما هستند و من مخلص‌شان هستم.

شاید بازخوانی دوباره عین صحبت‌های زنوزی، خالی از لطف هم نباشد:

* بازی‌های تراکتور باید از شبکه سه پخش شود. این موضوع از نظر اقتصادی هم به نفع صدا و سیماست. چرا بین طرفداران ما و دیگر تیم‌ها تفاوت قائل می‌شوید؟

* ما به رضا اسدی 15 میلیارد تومان پیشنهاد دادیم، قراردادی که بست من شنیدم 53 میلیارد تومان بود. دو ساله بسته و سال بعد هم ظاهرا شصت و خرده‌‌ای بوده است.

* هواداران پرسپولیس هم زحمت می‌کشند و من مشکلی با آنان نداشتم. حرف من با مدیران باشگاه‌ها است نه هواداران.

* تمامی هواداران فوتبال نور چشمان من هستند و با هیچ کدام مشکلی نداریم و من مخلصشان هستم.

* شما سپاهان را هم قاطی کردی اشکالی ندارد اما باید بازی‌های تراکتور پخش زنده شود. این به نفع شماست و اگر بازی دو تیم پخش می‌شد، سه تیم کنید.

به نظر می‌رسد اگرچه زنوزی همچنان به عنوان یک رقیب رودرروی پرسپولیس و استقلال خواهد ایستاد اما این بار این کار را به شکل دیگری انجام خواهد داد تا با نوعی احترام متقابل، خود را در بین آنها قرار دهد و تیمش را به قطب سوم فوتبال ایران از نظر نیروی اجتماعی و موفقیت ورزشی تبدیل کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار