| کد مطلب: ۱۰۶۲۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد

چرا به این ورزشگاه زیبا جهنم می‌گویند؟ + عکس

ورزشگاه وستفالن دورتموند با ظرفیت 81365 نفر بیشترین صندلی را در میان ورزشگاه‌های فوتبال آلمان در اختیار دارد.

چرا به این ورزشگاه زیبا جهنم می‌گویند؟ + عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مجموع ظرفیت ورزشگاه‌های بوندسلیگا هفتصد و سی و دو هزار و هفتصد و هفتاد و دو صندلی (732772) است. تعداد صندلی‌ها در دسته دوم رقابت‌های باشگاهی آلمان نیز ششصد و سی و یک هزار و نود و هشت (631098) است.  

به نقل از ورزش سه، نکته قابل توجه دیگر این است که 9 ورزشگاه از 22 ورزشگاه که در رقابت‌های دسته دوم فوتبال آلمان که در فصل 24/2023 فعال هستند بیش از 30 هزار صندلی دارند که این نشان دهنده پرتماشاگر بودند و البته امکانات سخت افزاری جالب فوتبال آلمان است.

وستفالن 02

ورزشگاه وست فالن دورتموند با ظرفیت 81365 نفر بیشترین صندلی را در میان ورزشگاه‌های فوتبال آلمان در اختیار دارد. رتبه دوم در اختیار بایرن مونیخ و آلیانس آرنای معروف است که 75024 صندلی دارد. جالب است که رتبه‌های سوم و چهارم در اختیار هرتابرلین و شالکه 04 است که با 74475 و 62271 صندلی بیشترین ظرفیت حضور تماشاگر را دارند. به نظر اتفاق خارق‌العاده‌ای است که مسابقاتی در لیگ یک با حضور بیش از سی هزار نفر و در صورت ایده‌آل هفتادهزار تماشاچی برگزار شود. 

اینتراخت فرانکفورت که در بوندسلیگا حضور دارد با ورزشگاه دویچه بانک پارک یا والداشتادیون سابق با 58هزار صندلی و هامبورگ که در لیگ دسته دو حضور دارد با  فولکسپارکشتادیون و 57هزار صندلی در رده‌های بعدی هستند.

وستفالن

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار