| کد مطلب: ۱۰۶۲۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد

شگفتی در جوزپه مه‌آتزا | زلاتان ابراهیموویچ سرمربی آ.ث میلان می‌شود

زلاتان ابراهیموویچ، بازیکن بازنشسته سوئدی که با پیراهن آ ث میلان با دنیای فوتبال خداحافظی کرد، در مصاحبه‌ای پیرامون آینده حرفه‌ای خودش صحبت کرد و در پاسخ به اینکه آیا به مربیگری میلان فکر می‌کند پاسخ جالبی داد.

شگفتی در جوزپه مه‌آتزا | زلاتان ابراهیموویچ سرمربی آ.ث میلان می‌شود

به گزارش آرمان ملی آنلاین، این بازیکن سوئدی تصمیم گرفت در آخرین بازی میلان در ورزشگاه جوزپه مه آتزا در برابر هلاس ورنا، برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

ایبرا با انتقالی آزاد در ژانویه 2020 به روسونری پیوست و نقش بسیار مهمی در تغییر اوضاع میلان ایفا کرد. این بازیکن در فصل 2022-2023 برای این تیم 23 بازی انجام داد و 8 گل را نیز به ثمر رساند.

این بازیکن به تازگی در مصاحبه‌ای پس از پایان دوران حرفه‌ای‌اش، درباره وضعیت خود صحبت کرد و گفت: "من در هر زمان یک قدم برمی‌دارم. در حال حاضر تنها کاری که دوست دارم انجام بدهم الهام بخشیدن است."

او سپس درباره ایتالیا، کشوری که سال‌ها در تیم‌های مختلف آن بازی کرده گفت: "همه این مکان‌ها را روزی خانه می‌نامیدم. من از آن‌ها چیزهای زیادی به همراه دارم. ایتالیا جایگاه ویژه‌ای در قلب من دارد و میلان جایی است که من امروز در آن زندگی می‌کنم."

زلاتان ابراهیموویچ

اما در اظهار نظری جالب، زلاتان برای اولین بار حرف‌هایی را زده که برخلاف روند همیشگی مصاحبه‌های این بازیکن است. او در ادامه حرف‌هایش در مورد خودش گفت: "در آغاز دوران حرفه‌ای‌ام، چه در داخل زمین و چه خارج از آن مانند یک بمب ساعتی بودم، ولی دیگر جاه‌طلبی من ناپدید شده و چیزی ندارم که برای اثبات آن تلاش کنم."

سپس از او پرسیده شد که چه چیزی این روزها بیشتر خوشحالش می‌کند و زلاتان با این حرف‌ها پاسخ داد: "انگیزه دادن به دیگران در هر شکلی از فعالیت‌های فیزیکی چیزی است که مرا خوشحال می‌کند."

در نهایت از زلاتان پرسیده شد که آیا آرزوی سرمربی‌گری میلان را دارد که پاسخ ایبرا به این سوال فقط یک جمله بود: "خدا را چه دیدی!"

ابراهیموویچ در دو دوره حضورش در میلان، در 163 بازی برای این تیم 93 گل به ثمر رساند و 35 پاس گل برای هم‌تیمی هایش ارسال کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار