| کد مطلب: ۱۰۶۲۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد

جاه‌طلبی پاریسی‌ها با انریکه | هدفم از آمدن به پاریس این است...

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید هدف تیمش مثل هدف بزرگترین تیم‌های اروپا و رسیدن به قهرمانی است

جاه‌طلبی پاریسی‌ها با انریکه | هدفم از آمدن به پاریس این است...

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پاری سن ژرمن پس از پایان فصل گذشته تصمیم گرفت به همکاری با کریستوف گالتیه خاتمه دهد و انریکه به عنوان جانشین او انتخاب شد. 

به نقل از ورزش سه، سرمربی سابق بارسلونا پس از پایان جام جهانی از هدایت تیم ملی اسپانیا برکنار شده و از آن زمان از فوتبال دور بود اما حالا بار دیگر به نیمکت مربیگری برگشته و آماده است تا پی اس جی را به هدف بزرگش برساند. 

او در گفتگویی که با خبرنگاران داشت حاضر نشد حتی یک کلمه درباره کیلیان امباپه صحبت کند و به تمام پرسش‌هایی که در این باره بود پاسخ نداد. 

انریکه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« هنوز کارهای زیادی هست که باید انجام دهیم. بازیکنانی باید جدا شوند و تیم باید قدرتمندتر شود. ما از دیدارهای دوستانه که قرار است در این تور برگزار کنیم نهایت استفاده را خواهیم کرد تا بهترین شرایط را در اختیار داشته باشیم.»

این مربی اسپانیایی همچنین درباره وضعیت تیمش گفت:« پس از دو هفته حضور در تمرینات همه احساس خوبی دارند و به این باور رسیده‌اند که شکست ناپذیر هستند. هدف پی اس جی در این فصل مثل هدف بزرگترین تیم‌های اروپایی است. ما آماده هستیم تا بازیکنان را به خوبی با شرایط آشنا کنیم تا بدانند که چه انتظاری از آنها داریم.»

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار