| کد مطلب: ۱۰۶۲۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد

بازگشت چهره آشنای فوتبال ایران به مستطیل سبز

اکبر محمدی این روزها در شرکت ملی صنایع مس به عنوان عضو ورزشی حضور یافته و روز گذشته نیز در یک بازی دوستانه دیده شد.

بازگشت چهره آشنای فوتبال ایران به مستطیل سبز

به گزارش آرمان ملی آنلاین، اکبر محمدی یکی از مدیران باتجربه فوتبال است که همواره حضور او همراه با اتفاقات ویژه‌ای در باشگاه‌های مختلف و فدراسیون فوتبال بوده است. محمدی که سال‌ها به عنوان سرمربی در تیم های ملی پایه بازیکنان زیادی را شناسایی و به فوتبال معرفی کرد، با ورود به عرصه مدیریتی فوتبال هم موفقیت‌های خوبی به دست آورد.

به نقل از ورزش سه، این چهره آشنای فوتبال بعد از چند سال حضور در کمیته فنی فدراسیون فوتبال به عنوان مدیرعامل باشگاه پیکان منصوب شد و در مدت فعالیت خود روزهای خوبی را در تیم خودروساز گذراند. پیکان با مدیرعاملی محمدی با کاهش چشمگیر بودجه مواجه شد اما او توانست در مدت حضورش با بودجه ای پایین نه تنها پیکان را به رتبه هفتمی در لیگ برساند که از طریق فروش چند بازیکن درآمدزایی هم کرد.

اکبر محمدی حالا مدتی است به عنوان یکی از اعضای کمیته ورزش شرکت ملی صنایع مس ایران فعالیت خود را شروع کرده و نقش مهمی درباشگاه‌های زیر نظر شرکت مس دارد.

او روز گذشته نیز در یک محفل دیده شد؛ محمدی با حضور در زمین چمن کمپ احمدآباد مستوفی نظارگر دیدار دوستانه مس کرمان و ذوب‌آهن شد و برخورد گرمی با اعضای کادرفنی مس کرمان و همچنین محمد ربیعی سرمربی پیشین مس رفسنجان و کنونی ذوب‌آهن داشت.

 

بی‌شک بازگشت اکبر محمدی یکی از اتفاقات ویزه‌ فوتبال محسوب می‌شود و احتمالا در سمت جدید او را بیشتر در محافل فوتبالی خواهیم دید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار