| کد مطلب: ۱۰۶۱۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد

اتهامات سنگین مالی به ستاره سابق بارسلونا | رشوه، تبانی و دستکاری در نتیجه مسابقات

ساموئل اتوئو، بازیکن سابق باشگاه‌های بارسلونا، چلسی و اینترمیلان که ریاست فدراسیون فوتبال کامرون را بر عهده دارد، با اتهام شرط بندی و تبانی در فوتبال کشورش مواجه شده است.

اتهامات سنگین مالی به ستاره سابق بارسلونا | رشوه، تبانی و دستکاری در نتیجه مسابقات

به گزارش آرمان ملی آنلاین، ساموئل اتوئو، اسطوره بارسلونا و فوتبال کامرون، که این روزها روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال کشورش نشسته است، در کنار دعوای حقوقی طولانی‌مدتی که با دخترش داشته، اخیرا با اتهاماتی جدی درباره فعالیت‌هایش در کامرون مواجه شده است.

امروز نشریه فرانسوی اکیپ اتهام سنگینی به اتوئو وارد کرد که می‌تواند جدی‌ترین رسوایی او در پست ریاست فدراسیون کامرون باشد.

اکیپ در گزارشی اختصاصی مدعی شد ساموئل اتوئو با سوءاستفاده از مقام خود ترتیبی داده تا یک تیم بدون اینکه شایستگی‌اش را داشته باشد از لیگ دسته دوی فوتبال کامرون به لیگ دسته اول این کشور برسد.

روزنامه فرانسوی می‌گوید به نوار ضبط‌شده‌ای دسترسی دارد که حاوی مکالمه تلفنی ساموئل اتوئو با رئیس باشگاه کامرونی ویکتوریا یونایتد است. در این نوار رئیس این باشگاه که در لیگ دسته دو حضور داشته از اتوئو می‌خواهد به تیمش برای صعود به لیگ برتر کامرون کمک کند. در ادامه این نوار شنیده می‌شود که والنتین کوئین، رئیس باشگاه ویکتوریا یونایتد، از اتوئو می‌خواهد که با او حضوری دیدار کند و البته اضافه می‌کند که لزومی ندارد کسی از این دیدار اطلاعی پیدا کند.

اکیپ می‌گوید بعد از این مکالمه تلفنی، ویکتوریا یونایتد که در رتبه نهم لیگ دسته دوی کامرون حضور داشته در مدتی کوتاه و به شکلی عجیب به صدر جدول می‌رسد و جواز صعود به لیگ برتر را به دست می‌آورد.

ساموئل اتوئو 01

فساد در فوتبال کامرون این روزها به شدت زیر ذره‌بین قرار گرفته است. فدراسیون فوتبال این کشور مدتی پیش اعلام کرد 24 داور را به دلیل شرط‌بندی و دستکاری در نتایج مسابقات در لیگ این کشور تعلیق کرده است. این داوران در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی قضاوت می‌کردند.

از این گذشته برخی رسانه‌ها در آفریقا گزارش دادند که اتوئو به عنوان سفیر تبلیغاتی یک بنگاه شرط‌بندی فعالیت می‌کند و به همین خاطر در حال حاضر فیفا تحقیقات از او را آغاز کرده چرا که طبق قوانین فیفا او با پستی که دارد مجاز به چنین فعالیت‌هایی نیست.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار