| کد مطلب: ۱۰۶۱۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد

بایرن مونیخ سادیو مانه را می‌فروشد اما با یک رقم نجومی | مقصد ستاره آفریقایی کجاست؟

پس از اطلاع از علاقه باشگاه‌های عربستانی برای جذب سادیو مانه، مونیخ قیمت فروش این ستاره را تقریبا دو برابر کرده است.

بایرن مونیخ سادیو مانه را می‌فروشد اما با یک رقم نجومی | مقصد ستاره آفریقایی کجاست؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بر اساس اطلاعات جدیدی که اسکای از منابع نزدیک به باشگاه بایرن مونیخ به دست آورده این باشگاه قیمت فروش سادیو مانه را تقریبا دو برابر کرده است. این تصمیم بعد از آن اتخاذ شد که بایرنی‌ها از علاقه باشگاه‌های عربستانی برای جذب این مهاجم مطلع شدند.

به نقل از ورزش سه، باشگاه بایرن مونیخ ابتدا برای فروش مانه قیمت 20 میلیون یورو را تعیین کرده بود اما این رقم حالا به حدود 35 میلیون یورو افزایش یافته است چرا که باشگاه‌‍‌های الاهلی و النصر مذاکراتی برای جذب مهاجم سنگالی داشته‌اند و با توجه به دست و دلبازی باشگاه‌های عربستانی در خرید ستاره‌ها، بایرن قصد دارد حداکثر سود را از فروش مانه ببرد.0

مانه فصل گذشته از لیورپول جدا و راهی بایرن مونیخ شد. او اما هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند و هیچ شباهتی به ستاره تعیین کننده تیم یورگن کلوپ نداشت. این بازیکن با چند مصدومیت و حاشیه درون تیمی مواجه شد که در عملکرد فنی‌اش تاثیر‌گذار بود و باشگاه بایرن مونیخ را به قطع همکاری زودتر از موعد مجاب کرد.

مانه تا سال 2025 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و برخلاف باشگاه آلمانی با ماندن در این باشگاه مشکلی ندارد. البته تلاش قابل توجه بایرنی‌ها برای خرید هری کین نشان می‌دهد که مهاجم سنگالی جایی در تفکرات توماس توخل برای فصل آینده ندارد و بهتر است مقصد بعدی خود را هر چه سریع‌تر انتخاب کند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار