| کد مطلب: ۱۰۶۱۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد

خروج امباپه از پاریس سن ژرمن قطعی شد

شبکه‌های اجتماعی با انتشار ویدیو معرفی پاری سن ژرمن به دلیل نبود امباپه، نماد بزرگ آنها منفجر شده است.

خروج امباپه از پاریس سن ژرمن قطعی شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، انتشار ویدیوی معرفی تیم پاری سن ژرمن در بازی محبوب ویدیویی بدون کیلیان امباپه جنجال‌ساز شد.

به نقل از ورزش سه، کیلیان امباپه بدون شک سوژه اصلی تابستان داغ اروپا در فصل نقل و انتقالات است. خرید احتمالی او برای رئال مادرید یا تمدید او با پاری سن ژرمن تعداد زیادی جلد و مقاله را به خود اختصاص داده است و همه در حال رصد تحرکات ستاره هستند تا اطلاعاتی در مورد آینده او به دست آورند.

به این موارد، ارائه بازی جدید، EA Sports FC 24، چیزی که قبلاً FIFA بود، اضافه شده است. هر تابستان تغییرات این بازی ویدیویی با واکنش‌های زیادی همراه می‌شود از جمله بازیکنانی که تیم عوض می‌کنند، پیشرفت‌های جدید بازی یا حتی کاور این بازی جذاب.

اکثر تیم‌ها محتوای تبلیغاتی EA Sports FC 24 را با نمایش تیم خود در این بازی تولید می‌کنند. به همین دلیل شبکه‌های اجتماعی با انتشار ویدیو معرفی پاری سن ژرمن به دلیل نبود نماد بزرگ آنها منفجر شده است.

 

1898063

فرانسوی‌ها اولین تصاویر از بازیکنان خود در این بازی را فاش کردند و خبرها حاکی از آن است که کیلیان امباپه در این بازی حضور ندارد. خریدهای جدیدی مانند آسنسیو، کانگ این لی یا لوکاس هرناندز در کنار کهنه سربازانی مانند مارکینیوش یا نونو مندس ظاهر می‌شوند، اما خبری از "نینجا" نیست.

موضوعی که گمانه‌زنی‌های زیادی در اروپا به دنبال داشته و بسیاری معتقدند پاری سن ژرمن با این کار برای امباپه خط و نشان کشیده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار