| کد مطلب: ۱۰۶۰۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد

ستاره پرتغالی مادرید را بهم ریخت | دنبال تیم دیگری می‌روم

رئیس باشگاه اتلتیکو در مورد رفتارهای پرحاشیه فلیکس در تمرینات که نشات گرفته از عصبانیت اوست شکایت دارد.

ستاره پرتغالی مادرید را بهم ریخت | دنبال تیم دیگری می‌روم

به گزارش آرمان ملی آنلاین، آینده ژوائو فلیکس در اتلتیکو مادرید مبهم است. او بعد از بازگشت از چلسی به دنبال حضور در تیم دیگری است چرا که با توجه به رابطه نه چندان دوستانه اش با دیه‌گو سیمئونه شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی ندارد. انریکو سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید، اما به همه چیز خوش بین است.

او با ابراز خوشحالی از حضور فلیکس در اتلتیکو گفت: "ما از داشتن بازیکنی در کلاس ژوائو فلیکس خوشحال و مفتخریم. می خواهم تاکید کنم که او بازیکن اتلتیکو برای یک مدت طولانی است. فلیکس بازیکنی است که همه دوستش دارند."

رئیس باشگاه اتلتیکو در مورد رفتارهای پرحاشیه فلیکس در تمرینات که نشات گرفته از عصبانیت اوست گفت: "وقتی تعطیلات تمام می شود و شما در تمرینات تحت فشار شدید جسمانی قرار می گیرید، طبیعی است که کمی عصبی شوید! وقتی برخلاف تعطیلات به جای ساعت 11 مجبور شوید 8 صبح بیدار شوید و بدوید خیلی سخت است. این وضعیت برای خود من هم سخت است!"

سرزو در پاسخ به سوالی در مورد رابطه نه چندان دوستانه فلیکس و سیمئونه با رد شایعات گفت: "رابطه این دو یک رابطه عادی مثل رابطه هر مربی و بازیکن دیگری است و نمی دانم چه چیزی می خواهید از آن بدانید."

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار