| کد مطلب: ۱۰۶۰۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد

اتهام سنگین آدم‌ربایی به رئیس باشگاه پاریس سن ژرمن

رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در ضدحمله‌ای علیه شکایت تاجر فرانسوی-الجزایری علیه دستیار سابقش به دادگاه شکایت کرد و همه تقصیرها را به گردن او انداخت.

اتهام سنگین آدم‌ربایی به رئیس باشگاه پاریس سن ژرمن

به گزارش آرمان ملی آنلاین، ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، که اخیرا به اتهام ربودن یک تاجر فرانسوی مورد بازخواست قرار گرفته می‌گوید دشمنانش علیه او یک هجمه تمام‌عیار رسانه‌ای به راه انداخته‌اند.

به مقل از ورزش سه، بعد از آنکه یک تاجر فرانسوی-الجزایری به نام طیب عبدالرحمن علیه ناصر الخلیفی، رئیس قطری باشگاه پاری سن ژرمن شکایت کرده و او را متهم کرد که دستور ربودن و شکنجه کردنش را صادر کرده است الخلیفی به شدت تحت فشار قرار گرفته است.

شکایت طیب عبدالرحمن حتی باعث شد که پلیس فرانسه به خانه الخلیفی در پاریس هجوم برده و آن را به دنبال مدارک مرتبط مورد تفتیش قرار دهد. عبدالرحمن مدعی است بعد از سفری که به قطر داشته به دستور الخلیفی مورد شکنجه قرار گرفته است.

اما رئیس پاری سن ژرمن در ضدحمله‌ای علیه شکایت تاجر فرانسوی-الجزایری علیه دستیار سابقش به دادگاه شکایت کرد و همه تقصیرها را به گردن او انداخت.

الخلیفی در بیانیه‌ای که توسط وکیلش در اختیار آژانس فرانس‌پرس قرار گرفته اعلام کرد:" هشام کرموسی، دستیار سابق آقای الخلیفی، عامل اصلی اتفاقاتی است که در قطر برای آقای عبدالرحمن رخ داده است. به نظر می‌رسد افکار عمومی فراموش کرده که آقای الخلیفی هدف یک کمپین گسترده برای زیر سوال برده آبرو و اعتبارش شده است. باید از خودتان این سوال را بپرسید که چرا یکدفعه علیه ایشان شکایت شده است؟ هر دفعه که تیم وکلای ما با وکلای شاکی دیدار کردند شاهد دروغ‌ها و تناقض‌گویی‌شان شدند. ما به دستگاه قضایی فرانسه اعتماد کامل داریم".

هشام کرموسی تا سال 2020 به عنوان دستیار الخلیفی فعالیت می‌کرد و رئیس پی‌اس‌جی در شکایت خود او را به آدم‌ربایی، دست‌بردن در اسناد، همکاری با مجرمان سابقه‌دار، نقض حریم خصوصی و سواستفاده از اطلاعات شرکتی متهم کرده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار