| کد مطلب: ۱۰۶۰۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد

آمادگی نعمتی برای حضور دوباره در اردوی پرسپولیس

علی نعمتی، با شروع دوباره تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید، تمرینات آماده سازی خود را به صورت انفرادی استارت زده و خود را برای حضور دوباره در پست مدافع چپ این تیم آماده می کند.

آمادگی نعمتی برای حضور دوباره در اردوی پرسپولیس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، علی نعمتی مدافع چپ پرسپولیس که در هفته‌های پایانی لیگ به واسطه مشکلات این تیم علیرغم مصدومیتی که داشت کار را در ترکیب دنبال کرد، بلافاصله بعد از پایان مسابقات زیر تیغ جراحی رفت.

او این روزها با شروع دوباره تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید، تمرینات آماده سازی خود را به صورت انفرادی استارت زده و با توجه به مشورتی که با کادرپزشکی داشته، گفته می‌شود پیش از شروع مسابقات قادر خواهد بود تمرینات سنگین و گروهی را دنبال کند.

با توجه به اینکه پرسپولیس و یحیی گل محمدی هنوز بازیکنی برای پست مدافع چپ در نظر نگرفته است، باید منتظر حضور دوباره نعمتی در این پست بود. نعمتی در فصل گذشته و بعد از حضور وحید امیری در فاز تهاجمی‌تر، کاملا در این پست جا افتاده بود و توانسته نظر مثبت کادرفنی را به خود جلب کند.

باید دید شرایط برای این بازیکن در ادامه تمرینات آماده سازی به چه شکل دنبال خواهد شد. پیش بینی می‌شود با توجه به حضور پرسپولیس در اردوی ترکیه، این بازیکن در تهران کار تمرینی خود را دنبال کند و در بازگشت سرخپوشان، شرایط حضور در تمرینات گروهی را به دست بیاورد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار