| کد مطلب: ۱۰۶۰۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد

ببینید | درد دل شبانه بیرانوند با هواداران پرسپولیس | این بازیکن قصد بازگشت ندارد

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی که این چند روز خبر جدایی‌اش از پرسپولیس و احتمال رفتنش به استقلال فضای خبری ورزش ایران را تحت تاثیر رار داده است، با انتشار یک استوری در اینستاگرام با هواداران پرسپولیس صحبت کرد.

ببینید | درد دل شبانه بیرانوند با هواداران پرسپولیس | این بازیکن قصد بازگشت ندارد

به گزارش آرمان ملی آنلاین علیرضا بیرانوند که یک هفته جنجالی و پرماجرا را پشت سر گذاشت، اکنون در پستی به حواشی اخیر پاسخ داد و مدعی شد خواهان ادامه حضور با پیراهن پرسپولیس است.

گلر ملی‌پوش پرسپولیس که طی چند روز اخیر تمام تیتر اصلی رسانه‌های ورزشی را در خصوص فسخ قرارداد و ماجرای پایان همکاری‌اش و در ادامه مذاکره با استقلال به خود اختصاص داده بود، اکنون بعد از سکوت محض در خصوص این اتفاقات در یک استوری اینستاگرامی به آن پاسخ داده است.

او استوری خود را با کنایه نسبت به انتقال‌های چند روز و چند ساعت اخیر فوتبال ایران و ارقامی که درباره آن به صورت رسمی و غیررسمی منتشر شده، آغاز کرده و نوشته: امروز که پرده‌ها کنار رفته و رقم بسیاری از قراردادها منتشر شده همه می‌توانند ببیند و قضاوت کنند که من علیرضا بیرانوند در انتخاب‌هایم به مسائل مالی اهمیت داده‌ام یا نه.

استوری بیرانوند

در بخش بعدی صحبت‌ها اما بیرانوند به سوال و نگرانی بزرگ هواداران پرسپولیس پاسخ داده است و از تمایل خود برای ادامه حضور با پیراهن این تیم گفته است: حالا با وجدانی آسوده رو به هواداران پرسپولیس می‌گویم من با قلبم ماندم و در کنار هم‌تیمی‌هایم برای سربلندی تیم جنگیدم.

اما نکته شاید عجیب ابراز ناراحتی بیرانوند باشد که در سومین بخش از پیام خود منتشر کرده است: امروز اما دلخورم چون بی‌مهری دیده‌ام خواسته یا ناخواسته در آستانه تصمیمی دشوار قرارم داده‌اند.

ورزش سه نوشت: بیرانوند احتمالا با اشاره به رد درخواست او در جلسه‌ای که با درویش داشته به این موضوع اشاره کرده و دلخوری‌اش را ابراز کرده باشد و بعد از آن هم البته قدردانی خود را متوجه هواداران پرسپولیس و هم‌تیمی‌هایش که حامی او طی این مسیر چندساله بوده‌اند داشته است: می‌خواهم اطمینان داشته باشید روزهای درخشانی را که با هم ساختیم فراموش نخواهم کرد.

و بخش پایانی این پیام که نگرانی او را بابت اتفاقات چند ساعت اخیر و شاید موضع‌گیری باشگاه را به نمایش گذاشته است: حتی اگر امکان ماندن و ادامه دادن را از من بگیرند، امیدوارم درکم کنید.

بیرانوند که در این پیام کوتاه اما پرماجرا به اتفاقات اخیر تا حد زیادی پایان داده، اکنون منتظر سرنوشت خود با پرسپولیس در مذاکره جدید است. باید دید چه اتفاقی در انتظار شماره یک چند سال اخیر فوتبال ایران با پیراهن پرسپولیس است. نظر شما چیست و اکنون مدیران پرسپولیس چه تصمیمی درباره علیرضا بیرانوند خواهند گرفت و حرکت غیرقابل پیش‌بینی بعدی علیرضا چیست؟

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار