| کد مطلب: ۱۰۵۷۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد

یوونتوس بالاخره تصمیم گرفت خلاف نکند/ جریمه می‌دهیم و سر به راه می‌شویم

به دنبال پرونده مرتبط با ادعای تخلف باشگاه یوونتوس در پرداخت دستمزد بازیکنان، مقامات فوتبال ایتالیا با سران این باشگاه به توافق رسیده‌اند.

یوونتوس بالاخره تصمیم گرفت خلاف نکند/ جریمه می‌دهیم و سر به راه می‌شویم

آرمان ملی آنلاین: به دنبال پرونده مرتبط با ادعای تخلف باشگاه یوونتوس در پرداخت دستمزد بازیکنان، مقامات فوتبال ایتالیا با سران این باشگاه به توافق رسیده‌اند.

براساس توافقی که بین مقامات فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس صورت گرفت، پرافتخارترین باشگاه ایتالیا قصد دارد در پایان فصل جاری سری‌آ، تمام حساب‌های خود را تسویه کرده و درباره صورت‌های مالی آینده شفاف‌سازی کند. مطابق مفاد این توافق، یوونتوس علاوه بر پرداخت ۷۹۰هزار دلار جریمه، تمام درخواست‌های تجدیدنظر خود را لغو خواهد کرد. هیچ امتیاز دیگری در این فصل از این باشگاه کسر نخواهد شد.

باشگاه یوونتوس اوایل سال جاری در پرونده دیگری مرتبط با نقل‌وانتقال بازیکنان، با کسر ۱۰ امتیاز جریمه شد. پس از اعلام این توافق، سهام یوونتوس در بورس ایتالیا در میلان، ۹.۹درصد افزایش پیدا کرد.

با این توافق، بانوی پیر درحالی که یک بازی دیگر تا پایان فصل دارد، با ۵۹ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی سری‌آ قرار گرفت و عملا، به رقابت‌های فصل آینده لیگ کنفرانس اروپا راه یافته است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار