| کد مطلب: ۱۰۵۷۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد

اتفاق عجیب در کشتی قهرمانی نونهالان/ جای قهرمان و نایب قهرمان عوض شد

با بازبینی فیلم فینال یکی از مسابقات وزن ۶۲ کیلوگرم کشتی نونهالان کشور برنده این رقابت تغییر کرد و جای قهرمان و نایب قهرمان عوض شد.

اتفاق عجیب در کشتی قهرمانی نونهالان/ جای قهرمان و نایب قهرمان عوض شد

آرمان ملی آنلاین: با بازبینی فیلم فینال یکی از مسابقات وزن ۶۲ کیلوگرم کشتی نونهالان کشور  برنده این رقابت تغییر کرد و جای قهرمان و نایب قهرمان عوض شد.

در پی اعتراض هیئت کشتی استان تهران به نتیجه دیدار فینال وزن ۶۲ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور که بین آریوبرزن محمدی از البرز و ابوالفضل غلامی از تهران برگزار شد، فدراسیون کشتی دستور بازبینی فیلم و اعلام نظر نهایی را به کمیسیون داوران سپرد.

با بررسی فیلم مسابقه فینال وزن ۶۲ کیلوگرم، کمیسیون داوران نظر خود را به شرح زیر اعلام کرد: با توجه به بازبینی فیلم مسابقه مذکور، اشتباهات داوری در خلال مسابقات رخ داده و برنده مسابقه کشتی گیر تهران با نتیجه ۴ بر ۴ می‌باشد.

با تغییر نتیجه این مسابقه غلامی از تهران به مدال طلا رسید و محمدی در جایگاه دوم وزن ۶۲ کیلوگرم قرار گرفت.

رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور گرامیداشت کشتی گیر شهید اصغر امن‌زاده روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه درسالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و در پایان تیم‌های تهران، مازندران و خراسان رضوی به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین امروز رقابت‌های درون اردویی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در وزن ۷۱ کیلوگرم صبح امروز در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

نتایج این دیدار به شرح زیر است:

حبیب اله رحیمی (مازندران) ۳ – محمود کارگر (فارس) ۱

حبیب اله رحیمی (مازندران) ۶ (ضربه فنی) – محمود کارگر (فارس) ۱

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار