| کد مطلب: ۱۰۶۰۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد

دردسرهای فایل صوتی معاون استقلال ادامه دارد | عذرخواهی معاون از نکونکام

چهارشنبه گذشته پیش از استعفای حجت کریمی فایلی صوتی در شبکه های مجازی دست به دست شد که در آن صحبت‌ها و الفاظ عجیبی توسط یکی از معاونان استقلال درباره نکونام مطرح شد که حواشی و بازتاب زیادی به همراه داشت.

دردسرهای فایل صوتی معاون استقلال ادامه دارد | عذرخواهی معاون از نکونکام

به گزارش آرمان ملی آنلاین، عصر روز چهارشنبه ناگهان یک فایل صوتی در فضای مجازی منتشر شد و طی آن یکی از معاونین باشگاه استقلال الفاظ عجیبی را در ارتباط با خانواده جواد نکونام به کار برده بود. این قضیه بازتاب بسیار وسیعی پیدا کرد و حتی کناره‌گیری حجت کریمی هم از عمق ماجرا کم نکرد.

کاملاً معلوم بود که جواد نکونام از قضیه ناراحت شده و حتی این شایعه مطرح شد که سرمربی استقلال در صورت تداوم حضور این معاون از سمت خود استعفا خواهد داد! البته به نظر می‌رسد این قضیه چهارشنبه تا حد زیادی حل و فصل شد چون معاون مذکور شامگاه چهارشنبه خود را به جواد نکونام رساند و از حرف‌های خود ابراز ناراحتی کرد و تاکید داشت با وجود اینکه در عصبانیت این حرف‌ها را زده، از رفتار خود پشیمان است و به همین خاطر آمده تا از جواد نکونام عذرخواهی کند. این معاون عذر خواست و سرمربی استقلال نیز با وجود اینکه از این ماجرا واقعاً ناراحت شده بود ولی ترجیح داد ماجرا را تمام شده تلقی کند.

البته دقایقی پس از این مجلس آشتی کنان خبر استعفای حجت کریمی مطرح شد تا استقلال بحران را با تمام وجود احساس کند. الان هم معلوم نیست معاون مذکور در استقلال ماندگار می‌شود یا نه؟

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار