| کد مطلب: ۱۰۵۹۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد

مروری بر اشتباهات سرپرست استقلال

اراذل و اوباش با استقبال حجت کریمی به استقلال آمدند؟

حجت کریمی که این روزها خبرساز است کارش را با حذف استقلال از آسیا آغاز کرد و حالا به جایی رسیده که از حضور اراذل و اوباش در تمرینات استقلال استقبال می کند

اراذل و اوباش با استقبال حجت کریمی به استقلال آمدند؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، حذف از آسیا! این اولین پرده از ناکامی‌های حجت کریمی در قامت رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال بود. اتفاقی عذاب‌آور برای هواداران این باشگاه که انتظار می‌کشیدند لااقل تیم بدون شکست فصل بیست‌ویکم که با اقتدار قهرمان لیگ برتر شده بود، فرصت عرض اندام در آسیا را داشته باشد. استقلال اما بی‌آنکه پیگیری مجدانه‌ای از سوی مسئولان خود را پشت این ماجرا ببیند از رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا باز ماند.

شاید حجت کریمی تصور می‌کرد بعد از رسیدن به جایگاه سرپرستی این باشگاه بعد از عزل علی فتح الله‌زاده بابت این ماجرا مواخذه نشود اما بعد از اینکه استقلال با او 3 جام را از دست داد و نه در لیگ برتر، نه در جام حذفی و درنهایت سوپر جام به توفیقی نرسید، هجمه انتقادها به سمت و سوی او روانه شد تا مشخص شود از دیدگاه افکارعمومی او مقصر تمام وقایعی است که به ضرر استقلال تمام شده است.

حامیان همیشگی استقلال انتظار داشتند کریمی که پیشتر در قامت رئیس هیأت مدیره و بعد سرپرست موقت باشگاه استقلال فعالیت می‌کرد، بتواند از پس پرداخت بدهی استراماچونی برآید تا استقلال از این بحران عبور کند اما سرپرست باشگاه استقلال نه توانست بموقع بدهی استراماچونی را پرداخت کند و نه اینکه مانع از حذف این باشگاه از آسیا شود.

این‌ها به کنار. حجت کریمی که این روزها تبدیل به یک چهره منفور میان هواداران باشگاه استقلال شده به طوری که تعداد قابل توجهی از آنها درحین تمرین علیه‌اش شعارحیا کن، رها کن سر می‌دهند و خواستار جدایی‌اش از این مجموعه می‌شوند نه‌تنها نتیجه این ناکامی‌ها است بلکه محصول شخصیتی است که حتی نتوانسته در ظاهر خود را روراست نشان دهد.

ایران ورزشی نوشت، کریمی گاهی در رسانه‌ ملی حاضر می‌شود و از دور زدن قانون به شیوه پرداخت ارز دیجیتال به جهت خرید بازیکن خارجی صحبت می‌کند و گاهی در همین رسانه از تصویب قانونی به جهت جلوگیری از حضور بازیکنان خارجی در استقلال حمایت می‌کند! فیلم‌های به جا مانده از اظهارات کریمی درباره این موضوع گویای تمام آنچه او پیرامون موضوع جذب بازیکن خارجی به زبان آورده، می‌باشد.

سرپرست موقت باشگاه استقلال اما تنها به واسطه این مسائل از چهره‌ای که می‌توانست مطلوب هواداران این باشگاه باشد، به یک چهره نقد برانگیز تبدیل نشده است. حجت کریمی که امروز به شدت مورد انتقاد قرار می‌گیرد هواداران این باشگاه را 3 هفته برای انتخاب سرمربی منتظر نگه داشت. او حتی در مسأله انتخاب نکونام نیز حامی قطعی سرمربی فعلی نبود و در اظهاراتی نسنجیده و شتاب‌زده اعلام کرد نکونام مشکل دارد و به همین دلیل مانع از حضورش در استقلال شده‌اند درحالی که اساساً لزومی نداشت او چند روز بعد از مذاکره با این مربی فی‌الفور پرده از مشکلاتی بردارد که هیچگاه برای افکار عمومی نیز روشن نشده که اساس این مشکل چیست و به چه دلیل انتخاب نکو با تأخیر مواجه است.

مسأله دیگر که از حجت کریمی یک مدیر متزلزل ساخته، نوع برخورد او با ریکاردو ساپینتو است. سؤالی که اکنون بی‌پاسخ مانده این است که چرا سرپرست موقت باشگاه استقلال که یک هفته قبل از قطع همکاری با این مربی به دنبال تمدید قرارداد او بود، ناگهان با انتشار یک استوری پرده از مشکلات اخلاقی این مربی برمی‌دارد و از ادبیاتی استفاده می‌کند که قطعاً برای او بار حقوقی به همراه خواهد داشت و اگر این مربی شکایتش از کریمی را پیگیری کند، قطعاً برایش دردسرساز خواهد شد.

حجت کریمی هستم؛ یک جانثار!

پرده آخر نیز به اتفاقات تمرین استقلال مربوط می‌شود. جایی که افراد معلوم الحال با استقبال گرم آقای سرپرست (با استناد تصاویر) به محل تمرین می‌آیند و به ضرب و شتم افرادی می‌پردازند که برای انتقاد از او به محل تمرین استقلال آمده‌اند؟ حجت کریمی براساس چه روابطی عرصه را برای چنین افرادی باز می‌گذارد تا اینچنین در محل تمرین استقلال جولان دهند؟

شاید به قول مشاوران و دوستان نزدیک حجت کریمی او اکنون به مرحله‌ای رسیده باشد که مدحش از واژه جان نثار استفاده شود اما حقیقت این است که کریمی برای آنکه مورد ستایش قرار بگیرد، راه طول و درازی پیش رو دارد و هیچ بعید نیست که وقایع روزهای اخیر خیلی زودتر از حد تصور او را به سمت درهای خروجی باشگاه استقلال سوق دهد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار