| کد مطلب: ۱۰۵۹۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد

مرور یک مصاحبه قدیمی مهاجم فصل آینده آبی‌ها

مهرداد محمدی: قلبا پرسپولیسی هستم

مهرداد محمدی دیروز با امضای قراردادی دو ساله راهی استقلال شد و قرار است در فصل پیش رو با این پیراهن، یعنی پیراهن آبی بازی کند.

مهرداد محمدی: قلبا پرسپولیسی هستم

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  مهرداد محمدی روز گذشته با امضای قراردادی دوساله راهی استقلال شد و فصل آینده با پیراهن آبی به میدان خواهد رفت.

موضوع جالب درباره این انتقال، علاقه مهرداد محمدی و برادرش میلاد به پرسپولیس است. آن‌ها در برنامه نود سال 1394، اعلام کردند پای ثابت بازی‌های پرسپولیس بوده‌اند و علاقه زیادی به این تیم دارند. چند ماه بعد و در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ پانزدهم، استقلال و راه آهن بر سر انتقال مهرداد محمدی توافق کردند.

محمدی با رد پیشنهاد استقلال، رفتن به این تیم را خیانت دانست: «باید بگویم این است که پیشنهاد باشگاه بزرگ استقلال برایم مایه افتخار بوده اما من قلباً پرسپولیسی هستم و رفتن به استقلال برایم به هیچ وجه ممکن نیست. شاید خیلی‌ها بگویند در فوتبال حرفه‌ای این مسائل معنا ندارد اما من بچه جنوب شهرم و نمی‌توانم پا روی دلم بگذارم.

خبر آنلاین نوشت، وقتی دلم با استقلال نیست رفتنم به آن تیم خیانت به خودم و استقلال و هواداران پرشمار و عزیز آن است. چگونه باید برای موفقیت تیمی تلاش کنم که تا یک سال قبل روی سکوها آرزوی باختن آن را داشته‌ام؟»

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار