| کد مطلب: ۱۰۶۵۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد

مشکل مشترک مربیان استقلال و سپاهان برای بازی بزرگ هفته

این هفته در سومین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم مدعی و صدرنشین سپاهان و استقلال با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند؛ این بازی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود و دغدغه مشترک مربیان هر دو تیم وضعیت چمن این ورزشگاه است.

مشکل مشترک مربیان استقلال و سپاهان برای بازی بزرگ هفته

به گزارش آرمان ملی آنلاین، یکی از مواردی که در هفته های گذشته مورد بحث در فوتبال ایران قرار گرفته، وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه نقش جهان است. سپاهانی ها در شرایطی در هفته اول لیگ از تراکتور در نقش جهان پذیرایی کردند که مشخصا این ورزشگاه چمن نامناسبی داشت.

پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور و حتی ژوزه مورایس سرمربی سپاهان هم نسبت به وضعیت چمن نقش جهان گلایه هایی دارند. با این حال مسئولان باشگاه سپاهان تلاش هایی برای بهبود وضعیت چمن ورزشگاه در روزهای گذشته داشته اند اما هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است.

در فاصله کمتر از سه روز تا دیدار سپاهان و استقلال در هفته سوم لیگ برتر حالا بار دیگر وضعیت چمن نقش جهان باعث نگرانی دو تیم شده است. سرمربیان استقلال و سپاهان با توجه به وضعیت چمن نقش جهان مشخصا نمی توانند تاکتیک های خود را در این زمین پیاده کنند و مجبور هستند موارد فنی دیگری را مورد بررسی قرار بدهند.

یکی از دغدغه های اصلی نکونام و مورایس در فاصله کوتاه تا بازی حساس هفته سوم بدون شک همین وضعیت چمن است و باید دید در روز بازی چمن نقش جهان چه شرایطی خواهد داشت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار