| کد مطلب: ۱۰۶۵۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد

برد مقتصدانه پرسپولیس مانند هفته اول | تراکتورسازی روی نوار ناکامی

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین بازی فصل نیز مانند هفته قبل بازی خود را پیروزی پشت سر گذاشت تا مانند فصل‌های گذشته به عنوان یک مدعی جدی برای قهرمانی برای حریفان خط و نشان بکشد.

برد مقتصدانه پرسپولیس مانند هفته اول | تراکتورسازی روی نوار ناکامی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، عصر امروز چهارشنبه 25 مرداد دو تیم مدعی پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز به دیدار یکدیگر رفتند که در پایان تیم پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی توانست میزبان خود را با تک گل سعید صادقی در دقیقه 42 و روی پاس محمد حسین کنعانی‌زادگان شکست دهد.

در این دیدار دو تیم موقعیت‌های گلزنی دیگری داشتند که هیچکدام تبدیل به گل نشد و پرسپولیس مانند بازی هفته گذشته با همان یک گل به عنوان تیم پیروز از زمین مسابقه خارج شد.

در این بازی برای پرسپولیس علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، مرتضی پورعلی گنجی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، سعید صادقی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، مهدی ترابی، شهاب زاهدی، وحید امیری و میلاد سرلک از ابتدا در ترکیب قرار گرفتند.

برای تیم تراکتورسازی تبریز نیز حسین پورحمیدی، مهدی شیری، سیامک نعمتی، عارف آقاسی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاو واگنین، آلوارو خیمنز و عارف رستمی بازی کردند.

قضاوت این دیدار به عهده امیر عرب‌براقی بود.

پرسپولیس با این پیروزی به طور موقت در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت و منتظر است تا نتیجه بازی تیم‌های رقیب مانند سپاهان و استقلال که آنها هم بازی‌های هفته اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند، ببیند. 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار