| کد مطلب: ۱۰۷۰۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد

عذرخواهی روزنامه شرق از اعتماد بابت خبری درباره قتل داریوش مهرجویی

دیروز گزارشی در این صفحه درباره اتفاقاتی که هم‌زمان با قتل و سلاخی‌شدن استاد بزرگ سینمای ایران، داریوش مهرجویی، در شبکه‌های اجتماعی رخ داده، منتشر شده است‌. در بخشی از این گزارش درباره گفت‌وگوی منتشر‌شده وحیده محمدی‌فر در اعتماد نوشته شده است‌: «‌گفت‌وگویی با اعتماد هم از او منتشر شد که درباره دزدیدن سنتور‌ علی سنتوری بود. هم‌زمانی انتشار این گفت‌وگو با انتشار اخبار قتل باعث شد تا بهروز بهزادی، مدیرمسئول روزنامه اعتماد، به ایسنا توضیح دهد و آن را اتفاقی بداند و تأکید کند: «اگر تأکیدمان در تیتر روی سنتور و دزدی آن بود، مسئله احساسی کار برایمان مهم بود وگرنه این خبر کاملا اتفاقی بوده است. من تأکید می‌کنم صبح روز گذشته، خبر چیده شد و روزنامه اعتماد بعدازظهر شنبه حدود ساعت ۶ و ۷ عصر بسته شد و کار این گفت‌وگو تمام شده بود و ما هیچ خبری از قتل نداشتیم». البته نکته عجیب اینکه به نظر می‌رسد گفت‌وگویی با خانم محمدی‌فر انجام نشده و تنها پست اینستاگرام او در گزارشی درباره سرقت آورده شده است». در‌این‌باره آقای بهروز بهزادی در تماسی که با روزنامه داشتند، از این نوشته گلایه داشتند و خواستار عذرخواهی شدند. این روزنامه‌نگار قدیمی اطلاع دادند که نوار این گفت‌وگو در اختیار دادستانی قرار گرفته است. با اطلاع از این موضوع، این مطلب تصحیح و پوزش خواسته می‌شود.

عذرخواهی روزنامه شرق از اعتماد بابت خبری درباره قتل داریوش مهرجویی

به گزارش آرمان ملی، روزنامه شرق در صفحه آخر خود نوشت: دیروز گزارشی در این صفحه درباره اتفاقاتی که هم‌زمان با قتل و سلاخی‌شدن استاد بزرگ سینمای ایران، داریوش مهرجویی، در شبکه‌های اجتماعی رخ داده، منتشر شده است‌. در بخشی از این گزارش درباره گفت‌وگوی منتشر‌شده وحیده محمدی‌فر در اعتماد نوشته شده است‌: «‌گفت‌وگویی با اعتماد هم از او منتشر شد که درباره دزدیدن سنتور‌ علی سنتوری بود. هم‌زمانی انتشار این گفت‌وگو با انتشار اخبار قتل باعث شد تا بهروز بهزادی، مدیرمسئول روزنامه اعتماد، به ایسنا توضیح دهد و آن را اتفاقی بداند و تأکید کند: «اگر تأکیدمان در تیتر روی سنتور و دزدی آن بود، مسئله احساسی کار برایمان مهم بود وگرنه این خبر کاملا اتفاقی بوده است. من تأکید می‌کنم صبح روز گذشته، خبر چیده شد و روزنامه اعتماد بعدازظهر شنبه حدود ساعت ۶ و ۷ عصر بسته شد و کار این گفت‌وگو تمام شده بود و ما هیچ خبری از قتل نداشتیم». البته نکته عجیب اینکه به نظر می‌رسد گفت‌وگویی با خانم محمدی‌فر انجام نشده و تنها پست اینستاگرام او در گزارشی درباره سرقت آورده شده است». 

در‌این‌باره آقای بهروز بهزادی در تماسی که با روزنامه داشتند، از این نوشته گلایه داشتند و خواستار عذرخواهی شدند. این روزنامه‌نگار قدیمی اطلاع دادند که نوار این گفت‌وگو در اختیار دادستانی قرار گرفته است. با اطلاع از این موضوع، این مطلب تصحیح و پوزش خواسته می‌شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار