| کد مطلب: ۱۰۶۷۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد

نویسنده عراقی: حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باعث افتخار است

نویسنده عراقی حاضر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد از انتشار کتاب‌هایی با موضوع حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: باعث افتخار است که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کنیم.

نویسنده عراقی: حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باعث افتخار است

مصدق عادل نویسنده آثاری درخصوص فعالیت‌های حشد شعبی و ناقص قوانین بودن شهادت حاج قاسم سلیمانی در حاشیه حضور در بیست‎وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد به آثار منتشر شده‌اش اشاره کرد و به ایرنا گفت: یکی از آثارم مربوط به جرمی است که در فرودگاه بغداد صورت گرفت. در کتاب اولم ضمن استفاده از قانون‌های بین‌المللی به موضوع جنایت دولت آمریکا اشاره کردم. در کتاب دوم به قدرت و رشد حشد شعبی، قبل و بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس پرداخته‌ام. در این کتاب ذکر شده است که حشد شعبی باید ارتباط بیشتری با دولت عراق داشته باشد تا رشد کند.

این نویسنده همچنین مطرح کرد: در آخرین کتاب به آسیب‌های وارده از سوی آمریکا به عراق از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۲۳ و نحوه برخورد با دولت آمریکا پرداختم و پیشنهادهایی در این خصوص مطرح کردم. همچنین در این کتاب تاکید کرده‌ام که آمریکایی‌ها دیگر حق ندارند وارد خاک عراق شوند. بیشتر عناوین کتاب‌ها برای دفاع از خون شهدای حشد و شعبی است.

مصدق عادل در پایان با اشاره به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: باعث افتخار است که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کنیم.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد با حضور ناشرانی از کشورهای عراق، ایران، لبنان، مصر، مراکش، سوریه، آمریکا، اردن، امارات متحده عربی، کویت، ترکیه و عربستان از بیست‌وهفتم شهریور تا پنجم مهرماه ۱۴۰۲ میزبان علاقه‌مندان است.

خانه کتاب و ادبیات ایران در سومین حضور خود در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد با غرفه‌ای به مساحت ۶۰ مترمربع به معرفی و عرضه هزارو۱۰۰ عنوان کتاب در حوزه‌های دین اسلام، ادبیات بزرگسال، ادبیات کودک و نوجوان، کتاب‌های حوزوی و دانشگاهی، آموزش زبان فارسی، دفاع مقدس، کتاب‌های ویژه با موضوع شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و بخش ویژه قرآن کریم می‌پردازد.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار