| کد مطلب: ۱۰۶۲۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد

ببینید | افشای زندگی سخت و طاقت‌فرسای رضا بهرام از زبان خودش | یا بهشت زهرا یا برج میلاد!

رضا بهرام، خواننده موسیقی پاپ با انتشار یک مجموعه استوری از زندگی پرمشقت و سخت خود و راه دشواری که پیمود تا به عنوان یکی از پرطرفدارترین خواننده‌های امروز موسیقی مطرح شود، پرده برداشت.

ببینید | افشای زندگی سخت و طاقت‌فرسای رضا بهرام از زبان خودش | یا بهشت زهرا یا برج میلاد!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، رضا بهرام در صفحه شخصی خود در اینستاگرام مجموعه عکس‌هایی را به صورت استوری منتشر کرد که روایت کننده روزهای سخت زندگی او بوده تا به مرحله امروز رسیده است.

او در این عکس‌ها از روزهایی نوشته که به عنوان پیک موتوری و فروشنده نوتلا کار می‌کرده و به عنوان یک شنونده به کنسرت خواننده‌های مشهور می‌رفته، تا اینکه با تلاش و پشتکار به جایی رسیده که حتی سال گذشته رکورد مخاطب در کنسرت را شکسته است.

این خواننده همچنین در این رشته استوری‌ها از دوستان و خانواده خود به عنوان پشتوانه و مشوق خود یاد کرده و به خاطر حمایت‌های آنها برای رسیدن به موفقیت قدردانی کرده است.

رضا بهرام در این استوری‌ها ویدیویی را هم منتشر کرده که در آن خطاب به مخاطبانش در یکی از کنسرت‌ها گفته: روزهایی بود که حتی نمی‌دانستم صبحانه یا ناهار چه باید بخورم اما از تلاش دست برنمی‌داشتم و با خودم می‌گفتم: یا بهشت زهرا یا برج میلاد؛ یعنی اینکه یا باید بمیرم یا اینکه در برج میلاد کنسرت بگذارم.

بخشی از استوری‌های این خواننده را می‌بینید.

رضا بهرام استوری

رضا بهرام استوری 2

رضا بهرام استوری 3

رضا بهرام استوری 4

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار