| کد مطلب: ۱۰۵۸۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد

چه کسی اولین بار خبر ازدواج محمدرضا گلزار را منتشر کرد؟| هواداران گلزار از کدام استان‌ها اخبار ازدواج او را داغ کردند؟

خبر ازدواج محمدرضا گلراز در روزهای اخیر یکی از مهمترین و داغ‌ترین خبرهای شبکه‌های اجتماعی بود که هنوز هم با اخبار جدید به روزرسانی می‌شود و بازخوردهای مختلفی را با خود به همراه داشته است.

چه کسی اولین بار خبر ازدواج محمدرضا گلزار را منتشر کرد؟| هواداران گلزار از کدام استان‌ها اخبار ازدواج او را داغ کردند؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بررسی پنج منبع خبری متفاوت از جمله یوتیوب، تلگرام، توئیتر، اینستاگرام و وبسایت‌های خبری نشان می‌دهد که  ازدواج محمدرضا گلزار ابتدا از سوی فردی به نام «امین فردین» در یوتیوب و اینستاگرام، سپس روز بعد در توئیتر و تلگرام و در آخر و با یک روز تاخیر در وبسایت‌خبری خبرآنلاین منتشر شده است.

واکاوی محتوایی مطالب منتشرشده در دو پلتفرم مختلف توئیتر و تلگرام نشان می‌دهد که در هر دو پلتفرم اشاره به ابعاد زرد و ‌ ازدواج گلزار از جمله سن، محل تولد و خانواده همسر گلزار از اولویت زیادی برخوردار بوده است. هز چند در تلگرام اخبار مربوط به ازدواج گلزار و تصاویر این رویداد خبر رسانی شد، کاربران توئیتری با لحنی کنایی و حتی تمسخرآمیز هواداران سینه چاک گلزار را مورد اشاره قرار داده و خودکشی و سیاه‌لشگری هواداران وی را مورد تمسخر قرار دادند.

ایسنا نوشت، تحلیل روند انتشار مطالب، نرخ مشارکت، منابع منتشر کننده و میران لایک و بازدید محتوای منتشرشده در بازه زمانی ده روزه این رویداد حاکی از این نکته است که روزهای 18 و 23 (یا 17 و22) بیشترین حجم محتوای تلگرامی و توئیتری در این دو بستر منتشر شده است که مربوط به خبر ازدواج و فیلم عقد گلزار و همسرش بوده است.

تمرکز و دقت روی حجم زیاد بازدیدها، لایک‌ها و تعداد محتوا و منابعی که در ارتباط با ازدواج گلزار منتشر شده نشان می‌دهد که فارغ از خبررسانی این واقعه، گویی یک تیم رسانه‌ای با بهره برداری اقتصادی قصد جلب توجه و درآمد از کاربران شبکه‌های اجتماعی داشتند چرا که از یک سو اطلاعات سریالی و قطره چکانی این وصلت چرا به این شکل صورت گرفته و از سوی دیگر چندی پیش ازدواج بهرام رادان از دیگر سلبریتی‌های سینمایی با یک صدم این حواشی و بازی‌های رسانه‌ای صورت نگرفته بود.

داده‌کاوی فعال‌ترین کاربران موج توئیتری ازدواج گلزار نشان داد که زنان، دختران و اکانت‌های منتسب به جنسیت زنانه تمایل بیشتری برای اطلاع‌رسانی، پیگیری و اظهارنظر و تحلیل این جریان را داشتند و بررسی پرلایک‌ترین توئیت‌ها، نخستین توئیت‌ها و جریان‌سازترین آنها از وجود یک جریان زنانه فعال و تاثیرگذار در جریان ازدواج گلزار در شبکه‌های اجتماعی خبر می‌دهد.

بررسی محتوای منتشر شده بر اساس تراکم جغرافیایی در تلگرام فارسی نشان می‌دهد که تهران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، کرمان، اصفهان، کرمانشاه و فارس بیشترین میزان تولیدمحتوا در ارتباط با ازدواج گلزار داشتند.

در توئیترفارسی، تهران، فارس، اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی بیشترین تولیدمحتواکنندگان در ارتباط با ازدواج گلزار در سطح کشور بودند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار