| کد مطلب: ۱۰۵۷۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد

شرایط نابسامان محیط پیرامونی تئاتر شهر روزبه‌روز بدتر می‌شود

محمد حاتمی، بازیگر و کارگردان تئاتر معتقد است : حتی یک روز تاخیر هم در ماجرای ساماندهی تئاتر شهر دیر است.

شرایط نابسامان محیط پیرامونی تئاتر شهر روزبه‌روز بدتر می‌شود

به گزارش آرمان ملی آنلاین، یک بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون معتقد است: ضرورت ساماندهی حریم  تئاتر شهر به شکلی است که حتی یک لحظه دیرتر اقدام کنیم، شرایط نابسمان محیط پیرامونی این مجموعه بدتر می شود.

محمد حاتمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ضمن تاکید بر ضرورت آغاز عملیات ساماندهی حریم تئاترشهر از نابسمانی های پیش آمده در محیط پیرامونی مجموعه توضیح داد: مجموعه تئاترشهر در سالهای نه چندان دور حریم داشت و اگر منظورما از «حریم» همان «حفاظت» از مجموعه است که باید بگوییم متاسفانه دیگر وجود ندارد.

وی افزود: ضرورت وجود یک حریم مشخص برای محیط پیرامونی مجموعه ای چون تئاترشهر، امری اجتناب ناپذیراست که متاسفانه سالها پیش بنا به تصمیماتی برداشته شد اما اکنون با توجه به شرایط بسیار نابسامانی که درمحیط خارجی تئاترشهر پیش آمده اجرای عملیات تعیین حریم همانند دیگرمجموعه های فرهنگی مانند تالار وحدت بسیاری ضروری به نظر می آید. چرا که اینجا یک مجموعه فرهنگی است که هم برای شهروندان دوستدار فرهنگ و هنر و هم برای اهالی تئاتر بسیار ارزشمند است.

این بازیگربا سابقه تئاتر در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: شاید تا به امروز توجه به ماجرای حریم ضرورتی نداشت، ولی اگر اکنون تصمیم و اراده ای برای این موضوع وجود دارد، باید هرچه زودتر کار آغاز شود چرا که به نظرمن حتی یک لحظه تاخیر در این تصمیم دیراست. موضوع تعیین و آغاز عملیات اجرایی در این زمینه امری ضروری و اجتناب ناپذیراست که باید هرچه زودتر کارها آغاز شود.

 ایسنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر نوشت، حاتمی گفت: مجموعه تئاتر شهر یک ساختمان استثنائی برای شهروندان، علاقه مندان تئاتر و هنرمندان این عرصه است که هم به جهت معماری منحصر به فردی که دارد و هم به جهت اینکه برای بسیاری از اهالی تئاتر نقش مرکز تئاتر ایران را ایفا می کند، دربرگیرنده ارزش های فراوانی است که نباید در این اوضاع و احوال بد باشد.

شایان ذکر است طی روزهای اخیر تعدادی از هنرمندان عرصه تئاتر ضمن انتقاد از وضعیت فعلی حریم مجموعه تئاترشهر خواستار رسیدگی فوری مدیران و نهادهای مختلف در این زمینه شده اند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار