| کد مطلب: ۱۰۵۷۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد

افزایش بی‌سابقه صدور مجوز اجرای کنسرت / 120 اجرا در یک ماه!

تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهد که در اردیبهشت ۵۴ مجوز اجرای صحنه‌ای از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است و تعداد دفعات اجرای صحنه‌ای به ۱۲۰ رسید.

افزایش بی‌سابقه صدور مجوز اجرای کنسرت / 120 اجرا در یک ماه!

آرمان ملی آنلاین: تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهد که در اردیبهشت ۵۴ مجوز اجرای صحنه‌ای از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است و تعداد دفعات اجرای صحنه‌ای به ۱۲۰ رسید.

بعد از دوران کرونا بازار اجرای صحنه‌ای موسیقی دوباره داغ شده بود که مدتی تمام فعالیت‌های مردان موسیقی به تعلیق درآمد. به طوری که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آن‌ها خواست دوباره کنسرت برگزار کنند. حالا تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهد که در اردیبهشت ۵۴ مجوز اجرای صحنه‌ای صادر شده و دفعات اجرای صحنه‌ای به ۱۲۰ رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی، دفتر موسیقی مجوز ۳۸۰ تک آهنگ، ۲۶ آلبوم موسیقی، ۱۰ نماهنگ و ۸ تأسیس و تمدید استودیوی صدابرداری و مراکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری را صادر کرده است.

در میان تک‌آهنگ‌های مجوز گرفته، ۳۰۹ اثر در ژانر موسیقی پاپ، ۱۶ اثر در ژانر موسیقی سنتی، ۳۰ اثر در ژانر موسیقی تلفیقی، ۱۳ اثر در ژانر موسیقی نواحی، ۷ اثر در ژانر موسیقی کلاسیک، ۵ اثر در ژانر موسیقی الکترونیک تولید شده‌اند.

در بخش آلبوم‌ها نیز، مجوز ۶ آلبوم موسیقی سنتی، ۵ آلبوم موسیقی پاپ، ۵ آلبوم موسیقی تلفیقی، ۵ آلبوم موسیقی نواحی، ۴ آلبوم موسیقی کلاسیک و یک آلبوم موسیقی کودک در اردیبهشت ماه صادر شده است.

در بخش نماهنگ‌ها ۱۰ نماهنگ مجوز گرفته‌اند که در گونه موسیقی پاپ بوده است.

برای این آثار مجوز انتشار صادرشده و زمان انتشار آن در اختیار مالک اثر است.

با توجه به تفویض اختیار در بخش اجرای صحنه‌ای به اداره کل ارشاد استان‌ها، این آمار فقط مربوط به مجوزهایی است که توسط دفتر موسیقی صادر شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار