| کد مطلب: ۱۰۵۷۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد

اکران زودهنگام آخرین قسمت «ایندیانا جونز» در هند

«ایندیانا جونز و گردونه سرنوشت» پنجمین و آخرین فیلم مجموعه «ایندیانا جونز» که در آستانه اکران جهانی است، یک روز قبل از اکران جهانی به هند می‌رسد.

اکران زودهنگام آخرین قسمت «ایندیانا جونز» در هند

آرمان ملی آنلاین: «ایندیانا جونز و گردونه سرنوشت» پنجمین و آخرین فیلم مجموعه «ایندیانا جونز» که در آستانه اکران جهانی است، یک روز قبل از اکران جهانی به هند می‌رسد.

«ایندیانا جونز و گردونه سرنوشت»، فیلم جدید هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز که به زودی قرار است اکران شود، یک روز قبل از اکران جهانی خود در ۳۰ ژوئن (۹ تیر) در هند اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اکسپرس، این فیلم ۲۹ ژوئن به زبان‌های انگلیسی، هندی، تامیل و تلوگو در سراسر هند اکران خواهد شد.

دیزنی هند در اینستاگرام خود اعلام کرد: این چیزی است که هند منتظر آن بود! خود را برای آخرین ماجراجویی بزرگترین قهرمان «ایندیانا جونز» آماده کنید چون «گردونه سرنوشت» یک روز قبل از اکران جهانی در هند به نمایش در می‌آید.

به غیر از هریسون فورد، فیبی والر-بریج، آنتونیو باندراس، جان ریس دیویس، توبی جونز، بوید هالبروک و مدس میکلسن نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم به کارگردانی جیمز منگولد، توسط کاتلین کندی، فرانک مارشال و سایمون امانوئل تهیه شده است و استیون اسپیلبرگ و جورج لوکاس به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن حضور داشتند.

در این فیلم علاوه بر بازگشتن فورد به عنوان این دی، شاهد بازگشت نازی‌ها که ضدقهرمان‌های مکرر این مجموعه هستند، خواهیم بود. داستان این فیلم در سال ۱۹۶۹ اتفاق می‌افتد، این دی درگیر یک ماجرای دیگر است و داستان به مقامات سابق نازی که در طول جنگ سرد و مسابقه فضایی به ناسا نفوذ کرده‌اند مربوط می‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار